اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تأمین اجتماعی ملایر:

78 هزار نفر در ملایر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان ملایر از زیر پوشش بودن 78 هزار و 284 بیمه شده اصلی و تبعی تأمین اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

78 هزار نفر در ملایر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

محمدتقی نجارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در راستای خدمات‌رسانی به مردم امسال نیز در خصوص بیمه شهروندان ملایر اقدامات خوبی را داشته است.

وی تعداد بیمه‌شدگان اجباری را از ابتدا تا پایان شهریور ماه سال جاری در این شهرستان 14 هزار و 525 نفر عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان ملایر از بیمه شدن 23 هزار و 20 نفر از مشاغل آزاد تا پایان شهریور ماه سال جاری در ملایر خبر داد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال قبل 163 درصد رشد داشته و این در حالی است که سال گذشته این رقم 876 نفر بوده است.

وی اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان اختیاری نیز تا پایان شش ماهه امسال در ملایر 878 نفر بوده و نسبت به مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

نجارزاده تصریح کرد: تاکنون 4 هزار و 11 نفر از رانندگان در ملایر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند که تعداد بیمه‌شدگان امسال نسبت به مشابه سال قبل 71 درصد افزایش نشان می‎دهد.

وی از بیمه شدن 2 هزار و 265 نفر از قالیبافان شهرستان در تأمین اجتماعی در ملایر خبر داد و گفت: این تعداد نیز نسبت به سال گذشته 105 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان ملایر در ادامه به سایر بیمه‌شدگان در سازمان تأمین اجتماعی در ملایر اشاره کرد و افزود: یک هزار و 622 نفر کارگر ساختمانی در این سازمان بیمه شده‌‎اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 105 درصد رشد داشته که این رقم در شش ماهه نخست سال گذشته 789 نفر بوده است.

وی تعداد بیمه‌شدگان توافقی شامل (طلاب، خادمین مساجد، نویسندگان، مداحان، شاعران و...) را نیز در 268 نفر عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است.

نجارزاده در ادامه تعداد بیمه‌شدگان اصلی از ابتدا تا پایان شهریور ماه امسال را در تأمین اجتماعی ملایر 25 هزار و 716 نفر عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد کل بیمه‌شدگان اصلی و تبعی را تا پایان شهریور ماه امسال در شهرستان ملایر 78 هزار و 284 نفر عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان ملایر در ادامه به مستمری‌بگیران این سازمان اشاره کرد و عنوان داشت: تعداد مستمری‌بگیران از این سازمان در شهرستان ملایر 3 هزار و 917 نفر بوده که 14 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری را نیز تا امسال 516 نفر عنوان کرد و گفت: مبلغ پرداخت‌های کوتاه‌مدت 327 میلیون تومان و پرداخت‌های بلندمدت نیز 12 میلیارد و 650 میلیون تومان بوده است.

نجارزاده در پایان سخنانش حقوق مقرری‌بگیران بیمه بیکاری را نیز تا پایان شهریورماه امسال یک میلیارد و 212 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول