اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلینیک اضطراب آمریکا:

روش دقیقی برای از بین بردن اضطراب در جامعه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کلینیک اضطراب آمریکا گفت: روش دقیقی برای از بین بردن اضطراب در جامعه وجود ندارد و برای کنترل اضطراب باید نوع نگاهمان را به مسئله اضطراب تغییر دهیم.

روش دقیقی برای از بین بردن اضطراب در جامعه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرفسور نورمن اشمیت در حاشیه نخستین کنگره بین‌المللی اضطراب در بیمارستان فوق تخصصی‌رضوی در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر اضطراب رایج‌ترین بیماری در میان مردم جهان شده است و این تعداد روز به روز در حال افزایش است.

رئیس کلینیک اضطراب در ایالت فلوریدای آمریکا افزود: اضطراب را می‌توان به دو گروه عمده تقسیم کرد، یکی دلایل ژنتیکی است که ربطی به کشورها ندارد و در همه جا رایج است و دیگری عوامل محیطی است که به فرد اضطراب وارد می‌کند.

اشمیت خاطرنشان کرد: یکی از عواملی محیطی که اضطراب را تشدید می‌کند استرس است.

وی در ارتباط با به حداقل رساندن اضطراب گفت: روش دقیقی برای از بین بردن اضطراب در جامعه وجود ندارد و اضطراب یک امر طبیعی است که در تمام جوامع وجود دارد.

رئیس کلینیک اضطراب در ایالت فلوریدای آمریکا ادامه داد: راهکار عمده برای کنترل اضطراب این است که نوع نگاهمان را در ارتباط با اضطراب تغییر دهیم.

پرفسور اشمیت در ارتباط با برگزاری کنگره اضطراب به صورت بین‌المللی اظهار کرد: اضطراب در تمام جوامع در سطح‌های مختلفی قرار دارد و قابل درمان است و به صورت کلی طبق آمار who در تمام جهان یک سری عوامل سبب اضطراب می‌شود.

وی یادآور شد: نوع اضطراب‌ها متفاوت است مانند ترس کودکان از حیوانات که به راحتی قابل درمان است اما اضطراب‌های اجتماعی درمان سخت‌تری را دارد.

رئیس کلینیک اضطراب در ایالت فلوریدای آمریکا  اظهار کرد: برخی از افراد بیمار ممکن است ترکیبی از اضطراب را داشته باشند و بیماری آنها تنها مربوط به یک مسئله نباشد به همین دلیل باید به تشخیص اولیه، نوع درمان و ادامه‌دار بودن درمان توجه کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول