اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان:

5 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در همدان ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: امسال بیش از 5 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در همدان ارائه شد.

5 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در همدان ارائه شد

سید مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بیش از 5 میلیون نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در همدان ارائه شده است.

وی گفت: این میزان آموزش در دو بخش دولتی و غیر دولتی به متقاضیان آموزش‌های مهارتی در سطح استان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان در خصوص آموزش‌های ارائه شده در بخش دولتی بیان داشت: بیش از 2 میلیون و 900 هزار نفرساعت در مراکز ثابت، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، دانشگاه‌ها، پادگان، زندان و مناطق روستایی به صورت رایگان آموزش داده شده است.

وی افزود: این میزان آموزش معادل 13 هزار و 125 نفردوره بوده که بیشترین آموزش بر اساس نفردوره بعد از مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و صنوف اختصاص داشته است.

باقری با بیان اینکه شهرستان‌های همدان و ملایر بیشترین آموزش مهارتی را اجرا کردند، اعلام کرد: 40 درصد دوره‌های مهارتی ویژه خواهران و 60 درصد ویژه برادران در استان برگزار شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی، ارائه بخشی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی صورت می‌پذیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان سخنانش گفت: امسال آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفرساعت آموزش مهارتی اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول