اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

اجرای دوره‌های کارآفرینی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از برگزاری دوره‌های کارآفرینی در کنار دوره‌های آموزشی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد.

اجرای دوره‌های کارآفرینی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای در زنجان

قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مهارت‌آموزی و پرداختن به آموزش‌های مهارتی از تاکیدات برنامه‌های پنجم توسعه و سند چشم‌انداز نظام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه نظام ملی مهارت و سازمان ملی مهارت گام‌های مطلوبی برای توسعه آموزش‌های مهارتی در جامعه برداشته است، افزود: برگزاری آزمون‌های مختلف از برنامه‌های این نظام است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با انتشار سند راهبردی مهارت کشور از سال گذشته اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام داده است، افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های مختلفی در این زمینه در کشور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه همگامی با فناوری‌های روز دنیا از برنامه‌های سازمان است، خاطرنشان کرد: توجه به مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و ایجاد زمینه اشتغال از طریق حرفه‌آموزی از برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

صیادی با اشاره به ایجاد پورتال آموزشی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور یادآور شد: پذیرش متقاضیان حرفه‌های مختلف از طریق این پورتال در حال حاضر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رشته‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس نیاز جامعه تدوین می‌شود، افزود: این آموزش‌ها در استان زنجان از طریق 12 مرکز آموزشی دولتی و 160 مرکز آموزشی غیر دولتی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان از برگزاری دوره‌های کارآفرینی در کنار دوره‌های آموزشی خبر داد و یادآور شد: صدور صلاحیت حرفه‌ای از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول