اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عدم اختصاص اعتبار

پروژه احداث سالن سنجش فنی و حرفه‌ای گچساران راکد است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: پروژه احداث سالن سنجش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران به علت عدم اختصاص اعتبار از ابتدای امسال تاکنون راکد مانده است.

پروژه احداث سالن سنجش فنی و حرفه‌ای گچساران راکد است

سید یدالله افضلی پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نظام آموزش مهارت با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری و به روز کردن مهارت‌های شغلی اجرایی شده است.

دولت‌های نهم و دهم توجه خاصی به مراکز فنی و حرفه‌ای داشته است

وی بیان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای کسب مهارت‌ها، افزایش سطح تکنولوژی و علوم وابسته به آن بسیار مهم و ضروری است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران تصریح کرد: افزایش مستمر و بهبود فرایند بهره‌وری، جامعیت و انسجام در سیاست‌گذاری از دیگر اهداف طراحی و اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

افضلی با اشاره به اقدامات مطلوب دولت‌های نهم و دهم در راستای ایجاد و تقویت زیرساخت‌های لازم برای توسعه و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای بهره‌وری بیشتر در زمینه اقتصاد و به ویژه شتاب‌دهی به فرایند تولید ضرورت دارد.

وی با اشاره به رسالت خطیر مهارت‌آموزی در جامعه ابراز داشت: یکی از فعالیت‌های اصلی آموزش فنی و حرفه‌ای ارزشیابی مهارت افراد است.

افضلی یادآور شد: در این راستا برای برقراری آزمون و بهبود وضعیت سنجش و ارزشیابی مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران امری لازم و مورد نیاز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به عملیات احداث سالن سنجش مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران افزود: این سالن در دهه فجر و با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

پیشرفت 40 درصدی سالن سنجش فنی و حرفه‌ای گچساران

افضلی اعتبار اولیه برای احداث این سالن را یک میلیارد و 307 میلیون ریال و از محل اعتبارات تملک دارایی‌‌ها و دو درصد نفت عنوان کرد و گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی 40 درصدی دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی مجری احداث این سالن است، از راکد بودن عملیات احداث این پروژه خبر داد.

افضلی علت این امر را عدم اختصاص اعتبار در سال جدید عنوان کرد و بیان داشت: تکمیل این پروژه برای برگزاری مطلوب آزمون‌ها و نیز برای استفاده‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارآموزان و دانشجویان مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران ضرورت دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول