اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه خبر داد

امضای قراداد آموزشی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با دانشگاه آزاد هرسین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد آموزشی این اداره ‌کل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین خبر داد.

امضای قراداد آموزشی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با دانشگاه آزاد هرسین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با هدف ارتقای سطح فنی و مهارتی دانشجویان در مسیر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای کشور و به منظور کمک به تولیدات ایرانی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اداره‌ کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین قرارداد آموزشی منعقد کرد.

امیری با تاکید بر اهیمت گسترش آموزش‌های فنی و مهارتی در سطح دانشگاه‌ها تصریح کرد: بر اساس این قرارداد آموزشی 324 نفر ساعت آموزش در حرفه‌های جوش‌کاری و ورق‌کاری به دانشجویان دانشگاه آزاد واحد هرسین ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی شرط لازم برای ایجاد اشتغال و زیربنای رفع بیکاری است، اظهار کرد: با بسط و گسترش آموزش‌های فنی و مهارتی و ایجاد فضای کسب و کار و کارآفرینی باید خلأ اشتغال در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را برطرف کرد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول