اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان - 293

پناه‌نجات: نبود امکانات به‌روز در طراحی صحنه از مشکلات پیش رو است

خبرگزاری فارس: طراح صحنه نمایش «تا آن جا که او به یاد داشت» گفت: نبود امکانات و تجهیزات به روز در طراحی صحنه نمایش‌ها، یکی از مشکلات پیش رو در تئاتر ایران است که باید برای رفع آن تدبیری اندیشیده شود.

پناه‌نجات: نبود امکانات به‌روز در طراحی صحنه از مشکلات پیش رو است

احمد پناه‌نجات در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان کار طراحی صحنه را یکی از ابعاد تأثیرگذار در هر نمایش دانست و اظهار داشت: طراحی صحنه برای مخاطب کودک و نوجوان دارای تفاوت‌ها و ظرافت‌هایی است که باید به این مهم توجه شود.

وی گفت: هر یک از این تفاوت‌ها در طراحی صحنه به شاخصه‌های شخصیتی و فکری مخاطب برمی‌گردد که باید توجه شایانی به آن صورت گیرد.

به گفته طراح صحنه نمایش «تا آن جا که او به یاد داشت» نبود امکانات و تجهیزات روز در طراحی صحنه نمایش‌ها، یکی از مشکلات پیش رو در تئاتر ایران است که باید برای رفع آن تدبیری اندیشیده شود.

وی با تقدیر و تشکر از میزبانی خوب همدان در جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان، اظهار داشت: استقبال مردم همدان از نمایش‌ها از دیگر موضوعاتی بود که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.

پناه‌نجات با ابراز امیدواری از اینکه اجرای گروه‌های نمایشی در طول سال برای مخاطبان تداوم داشته باشد، تأکید کرد: اجرای مستمر کارها علاوه بر تقویت گروه‌های نمایشی باعث جلب و جذب افراد به سمت هنر فاخر و ارزشی تئاتر می‌شود که همین امر در ارائه کارهای کیفی‌تر مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول