اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ر‌قابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس روی میز کشور/

یک برد و یک باخت حاصل تلاش تنیسورهای قزوینی

خبرگزاری فارس: در دومین روز رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس روی میز کشور یک برد و یک باخت حاصل تلاش تنیسورهای قزوینی شد.

یک برد و یک باخت حاصل تلاش تنیسورهای قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین روز رقابت‌های لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های تنیس روی میز کشور «جام شهید حسین فهمیده» در بخش پسران با انجام 11 دیدار تیمی در قزوین به پایان رسید و یک برد و یک باخت حاصل تلاش تنیسورهای قزوینی در رقابت‌های این روز شد.

در رده سنی زیر 14 سال این رقابت‌ها تیم آکادمی تنیس ارومیه سه بر صفر از سد تیم هیئت تنیس روی میز استان البرز گذشت، تیم آکادمی تنیس ابرا مشهد با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم آلومینیوم‌کار قم شد و تیم البرزگاز کیش نیز با همین نتیجه تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین را شکست داد.

در ادامه این رقابت‌ها تیم کیان‌سنتر مشهد سه بر یک تیم هیئت تنیس ایلام را از پیش‌رو برداشت و تیم هیئت تنیس روی میز استان قم سه بر صفر بر تیم آذین‌گشت مشهد غلبه کرد.

همچنین در رده سنی زیر 18 سال رقابت‌های لیگ آینده‌سازان باشگاه‌های تنیس روی میز کشور نیز تیم شهید شرافتی با نتیجه سه بر صفر بر تیم آکادمی تنیس ارومیه به پیروزی رسید، تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین با همین نتیجه تیم کاوه مشهد را مغلوب خود کرد و تیم معینی مشهد نیز دو بر یک تیم هیئت تنیس روی میز قم را از پیش‌رو برداشت.

در ادامه دیدارهای این رده تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران دو بر یک تیم هیئت تنیس همدان را شکست داد، تیم آردلیونا فارس سه بر صفر مغلوب تیم البرزگاز کیش شد و تیم هیئت تنیس ایلام سه بر صفر تیم هیئت تنیس چهار محال و بختیاری را شکست داد.

اما در روز نخست رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها تیم‌های آکادمی تنیس ابرا مشهد، آلومینیوم‌کار قم، البرزگاز کیش، آذین‌گشت مشهد و هیئت تنیس روی میز قم موفق شدند از سد رقیبان خود بگذرند.

در بازی‌های رده سنی جوانان این رقابت‌ها هم تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، شهید شرافتی تهران، معینی مشهد، هیئت تنیس همدان، آکادمی تنیس پارسیان تهران و البرزگاز کیش مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند.

این دوره از مسابقات از 23 مهرماه به مدت شش روز در مجموعه تنیس مینودر شهر قزوین و با سرداوری مهرشاد شهیدی‌پور و داوری مهیار کاویانی و امیر رهبری‌پور و مدیریت حمید سلطانی دبیر هیئت تنیس استان قزوین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول