اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

کتابخوانی در اماکن مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه خواستار توجه بیشتر به اماکن مذهبی در امر گسترش فرهنگ کتاب شد.

کتابخوانی در اماکن مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی ابرکوه  و بخش بهمن و کمیته سند نهضت مطالعه مفید این شهرستان با اشاره به این که بسیاری از اماکن می‌توانند رونق بخش مطالعه باشند اظهار داشت: باید نسبت به تجهیز مساجد، امامزادگان و اماکن عمومی به کتاب‌های مورد نیاز مردم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان همت گماشته شود و از ساعات بسیاری که مردم در این اماکن به سر می‌برند برای آگاهی بخشی استفاده کرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی ابرکوه‌ افزود: برای‌ اجرایی شدن سند نهضت مطالعه مفید باید همگی تلاش کنند و از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر احساس نیاز به  مطالعه کتاب را در مردم به‌وجود بیاوریم در گسترش این فرهنگ با مشکل چندانی روبه‌رو نخواهیم بود.

برزگرزاده یادآور شد: یکی از دلائل روی آوردن مردم به مطالعه کتاب کسب آگاهی است و با توجه به اینکه در دورانی به سر می‌بریم که ابزارهای اطلاع‌رسانی بسیاری در کنار کتاب در اختیار مردم است ‌باید محاسن کتاب برای مردم تبیین شود.

وی همچنین بازدید افراد جامعه به مناسبت‌های مختلف از کتابخانه‌های عمومی را در ایجاد انگیزه به مطالعه و کتابخوانی موثر دانست و خواستار توجه به این مسئله از سوی ادارات و ارگان‌های دولتی شد و از آنان خواست که در مناسبت‌های مختلف نسبت به هدایت کارکنان خود به این اماکن اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول