اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

بصیرت‌آموزی دانش‌آموزان در بسیج محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت بسیج دانش‌آموزی را بهترین محل برای بصیرت‌آموزی نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: بصیرت‌آموزی دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی محقق می‌شود.

بصیرت‌آموزی دانش‌آموزان در بسیج محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور امروز با تبریک عید غدیر خم، هفته ولایت و امامت، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز در جمع دانش‌آموزان نخبه علمی بسیجی شهرستان باشت اظهار داشت: ایران اسلامی با تفکر بسیجی ساخته خواهد شد و امروز صحنه و میدان جنگ عوض شده و از حالت سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تغییر یافته و باید پشت سر مقام معظم رهبری که پرچمدار انقلاب است حرکت کنیم و در عرصه علم و دانش با تمام وجود تلاش کرد.

فرماندار باشت اظهار داشت: عرصه امروز عرصه سازندگی، عمران و آبادانی، تلاش و فعالیت در همه زمینه‌ها برای مقابله با تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان و رسیدن به خودکفایی و استقلال است و برای تحقق این امر باید برای کسب و افزایش بار علمی و دانش تلاش کنیم.

وی با اشاره به وجود 28 شهید دانش‌آموز و چندین جانباز رزمنده دانش‌آموز زمان جنگ در این شهرستان تصریح کرد: شهید فهمیده در 13 سالگی به کمر خود نارنجک بست و به زیر تانک دشمن رفت تا امروز شما دانش‌آموزان در کمال امنیت به حیات تحصیلی خود ادامه دهید و مملکت خود را در آینده بسازید و به اوج افتخار برسانید.

فرماندار باشت یادآور شد: رزمندگان و شهیدان ما در جبهه‌های جنگ با همه کمبودها به لحاظ سلاح و تجهیزات جنگی اما با نیروی ایمان در برابر همه تجهیزات، ادوات و ماشین‌های جنگی دشمنان ایستادند، مقاومت و پایداری کردند و به پیروزی رسیدند و امروز شما در سنگر مدرسه اگر کمبودی هم داشته باشید باید با تمام توان تلاش کنید تا در این جبهه به پیروزی نهایی برسید.

قلی‌پور به اهمیت 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان یادآور سه تحول بزرگ و اساسی برای ایران اسلامی است که در سال 53 امام راحل توسط رژیم ستم‌شاهی از کشور به ترکیه تبعید شد و در 13 آبان سال 57 لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و در همین روز عده‌ای از دانش‌آموزان به دست رژیم ستم‌شاهی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی تصریح کرد: این مناسبت‌ها یادآور روزهای سخت و دردناک ملت ایران اسلامی است که با توکل بر خدا و با سلاح ایمان جلوی رژیم طاغوتی و ستم‌شاهی که دست‌نشانده استکبار جهانی بود ایستادند و طومار آن‌ها را در هم پیچیده و سرنگون ساختند.

وی تاکید کرد: امروز باید قدر آن همه از خود گذشتگی را بدانیم و ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های شهدا و امام شهدا و رهبری عزیز باشیم.

فرماندار باشت همچنین به حضور خودجوش و پرشور همه مردم به خصوص دانش‌آموزان این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان که در روز 12 آبان بعد از نماز سیاسی و عبادی جمعه برگزار می‌شود، تاکید کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول