اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

پشت‌سر رهبری گام‌های انقلابی برداریم

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: بر ماست که این عزت را به نقطه اوج برسانیم و از این مشکلاتی که استکبار بر دوش ما گذاشته با همدلی و وفاق گذر کنیم و پشت سر رهبری گام‌های انقلابی برداریم.

پشت‌سر رهبری گام‌های انقلابی برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن آباد، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در همایش ملی تشیع و با تقدیر از زحمات برگزارکنندگان این همایش طرح شدن موضوع داعیه کبیر و یاری کننده مکتب غدیر در خطه تبرستان را ارزشمند خواند و گفت: خدای متعال عنایت کرد این همایش به مناسبت روز مازندران 14 آبان مقارن با یوم الله غدیر شد.

وی با بیان اینکه غدیر تداعی‌کننده مکتب پیروزی خون بر شمشیر است، مکتب علوی را مکتب نجات الهی خواند و افزود: ایران اسلامی نه در عصر فرزند غدیر بلکه با گذشت 23 سال پس از ارتحال امام راحل که پرچم غدیری به دست فرزند خلف ایشان سپرده شد، همچنان سربلند بوده و در عرصه بین‌الملل تاثیرگذار است.

طاهایی با اشاره به اینکه این انقلاب بود که شعار توپ، تانک مسلسل را به مردم بحرین هدیه کرد، اظهار داشت: ایران در دوران اوج‌گیری انقلاب زیر همان شعارها با بهره‌گیری از همین شعار مقاومت کرد و فشار گلوله و تانک را بی‌تاثیر خواند و امروز این فکر و پبام به روحیه مردم بحرین منتقل شد.

استاندار مازندران ادامه داد: پیام غدیر را مردم بر مدار عقل باور و از سر خرد آن را دریافت کردند. اگر گفته می‌شود که شناسنامه ایران عزتمند اسلام عزیز است به این معنا نیست که ایرانی‌ها در گذشته آیینی نداشتند.

طاهایی با بیان اینکه حقیقت توحید در کلام اهل بیت نمایان است، تصریح کرد: هزار و 262 امامزاده در مازندران وجود دارد که دهمین استان از نظر تعداد یادگاران مکتب غدیر و فرزندان ائمه اطهار است.

استاندار مازندران گفت: بر ماست که عزت مکتب غدیر را به نقطه اوح برسانیم و از این مشکلاتی که استکبار بر دوش ما گذاشته با همدلی و وفاق گذر کنیم و پشت سر رهبری گام‌های انقلابی برداریم.

استاندار مازندران افزود: اگر بخواهیم غدیر را تعریف کنیم باید از رهبری حق جانانه و مخلصانه تبعیت کنیم.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول