اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه محرم

همایش بزرگ مبلغان محرم در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در آستانه ماه محرم همایش بزرگ روحانیون مبلغ با حضور یکی از معاونان رئیس قوه قضائیه در قزوین برگزار می‌شود.

همایش بزرگ مبلغان محرم در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همایش بزرگ روحانیون مبلغ با حضور یکی از معاونان رئیس قوه قضائیه در بیست‌‌ و سوم آبان ماه سال جاری برپا می‌شود.

وی بیان کرد: همایش بزرگ روحانیون مبلغ دینی با حضور یکی از معاونان رئیس قوه قضائیه کشور و مسئولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: این همایش سه‌شنبه هفته آینده ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برپا می‌شود.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه همایش بزرگ روحانیون مبلغ با هدف توجیهی آنان در ایام محرم و صفر برپا می‌شود، ابراز کرد: در این همایش یکی از معاونان رئیس قوه قضائیه، مدیرکل تبلیغات اسلامی و نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین سخنرانی و راهکارها و نحوه ترویج دین اسلام را برای روحانیون مبلغ دینی بیان می‌کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مبلغان روحانی قزوینی که در آستانه ماه محرم و صفر به مناطق مختلف استان قزوین از جمله روستاها و بخش‌ها اعزام می‌شوند، در همایش بزرگ روحانیون مبلغ در تبلیغات اسلامی استان قزوین شرکت می‌کنند تا با مهم‌ترین موضوعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در تبلیغ دینی آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه روحانیون مبلغ برای ترویج مبانی دین اسلام از ماه محرم و صفر بهترین استفاده را ببرند، خاطرنشان کرد: آنان باید در این راستا برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه تلاش کنند و اقشار مختلف جامعه را با این فرهنگ آشنا کنند.

وی ادامه داد: روحانیون باید در ایام ماه محرم در مسیر آگاهی‌رسانی و بصیرت‌دهی به مردم گام بردارند و آنان را با مسایل روز فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آشنا کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول