اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ایلام:

بصیرت و ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: وحدت، انسجام، بصیرت و ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه ملت ایران است.

بصیرت و ولایتمداری مهم‌ترین شاخصه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نورعلی یاری صبح امروز در مراسم افتتاح سومین مرحله دوره‌های بصیرت اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد امام و شهداء با بصیرت ممکن می‌شود.

وی ادامه داد: این ویژگی‌ مهم نیز از شاخصه‌های ملت ایران اسلامی است که به آن پایبند هستند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز به عنوان یک نیروی مردمی و خدمتگزار از ابتدای شکل‌گیری همواره مسیر پویایی و بالندگی را در پیش گرفته است.

یاری تصریح کرد: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه کارکنان در ادامه این مسیر پویایی بوده که مد نظر مسئولان امر در نیروی انتظامی قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز چشم و چراغ همه جهانیان است و از این نظر به خود می‌بالیم که کشور عزیزمان با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است از گردنه‌های دشوار 33 سال گذشته به سلامت عبور کند.

وی ادامه داد: انسجام، وحدت، همبستگی و بصیرت مردم ایران اسلامی حول ولایت فقیه کشور ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور داده و در آینده نیز عبور خواهد داد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول