اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین:

کسب بصیرت از راه تقوا میسر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: بصیرت راه را از چاه تشخیص داده و حق را از باطل به انسان نشان می‌دهد، کسب بصیرت نیز تنها از راه تقوا میسر است.

کسب بصیرت از راه تقوا میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی ظهر امروز در دیدار با شرکت‌کنندگان کلاس‌های عقیدتی نیروی انتظامی که در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، بصیرت داشتن را رمز موفقیت در تمام امور زندگی دانست و اظهار کرد: در فضای غبار آلود و مه‌آلود تنها چیزی که انسان به آن نیاز دارد، همین بصیرت است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تأکید فروان دارند و باید سرلوحه تمام امور زندگی خود قرار دهیم.

وی راه به دست آوردن بصیرت را تقوای الهی دانست و افزود: قرآن کریم درباره تقوا و به دست آوردن بصیرت مطالب ارزشمندی دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: هرکس تقوا داشته باشد، خداوند برای او نیرویی قرار می‌دهد که به وسیله آن بتوانند بین حق و باطل فرق گذاشته و آن دو را از هم تشخیص دهد.

بهبودی ادامه داد: اگر در هنگام رانندگی هوا صاف باشد، راننده همه چیز را خوب می‌بیند، ولی هنگام غبار آلودگی و مه‌گرفتگی، قدرت دید راننده را نسبت به جاده کم شده و نمی‌تواند مسیر را به خوبی مشاهده کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر چراغ مه‌شکن داشته باشد، آن چراغ مه را می‌شکند و راه را نشان می‌دهد که راننده سقوط یا به کوه و یا از جاده اصلی منحرف نشود، هنگامی که از نظر سیاسی فضای غبار آلوده و مه‌آلود است آن چراغ مه‌شکنی که مه را بشکند، همان بصیرت است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین کار پرسنل خدوم نیروی انتظامی را بسیار ارزشمند و حساس دانست و بیان کرد: کار نیروی انتظامی بسیار پر مسئولیت و سنگین است و مسئولیت‌های متنوع و مختلفی را برعهده دارد.

بهبودی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در استان قزوین و کشور عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی حتی در روزهای تعطیل و یا مناسبت‌های نظیر عید نوروز و یا عاشورا در مأموریت خود هستند تا وظیفه امنیت شهروندان را تأمین کنند.

این مسئول تصریح کرد: آنچه که خستگی پرسنل نیروی انتظامی را به نشاط مبدل می‌کند، آن است که کار آنها برای خدا و برای ملت سرافراز و انقلابی ایران اسلامی است و فرماندهی نیروهای مسلح از جمله ناجا با فقیه عالم و عادل زاهدی است که نایب امام زمان و جانشین ولی‌ عصر (عج) است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول