اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای آبان ماه صورت گرفت

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون پلیس کرمان موفق به حذف یک شرور مسلح، انهدام دو باند مافیایی و کشف 2 هزار و 235 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد.

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، حسین چناریان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی استان کرمان از ابتدای ماه جاری تاکنون بالغ بر 2 هزار و 235 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد شامل بیش از 2 هزار و 123 کیلوگرم تریاک، 60 کیلوگرم هروئین، 44 کیلوگرم مرفین و مابقی شامل حشیش و سایر مواد مخدر است که طی چندین عملیات در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات دو باند مافیایی و بزرگ مواد مخدر منهدم و یک شرور مسلح نیز به هلاکت رسیدند و تعداد زیادی خودروی متعلق به سوداگران مرگ توقیف شد.

چناریان بیشترین کشفیات مواد مخدر پلیس استان طی یک هفته گذشته را مربوط به پلیس شهرستان بم عنوان کرد و افزود: با تلاش ماموران انتظامی بالغ بر 687 کیلوگرم تریاک و 36 کیلوگرم هروئین طی چند عملیات از قاچاقچیان و سوداگران مرگ به دست آمد.

وی گفت: کرمان استانی ناامن برای سوداگران مرگ است و مبارزه بی‌امان با مافیای مواد مخدر و قاچاقچیان در سرلوحه کار بوده و در این راه شهدایی از پلیس کرمان جانشان را تقدیم امنیت و آرامش مردم کردند و ما نیز در این راه با عزم جدی گام بر می‌داریم.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول