اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مرحله کشوری

7 کرمانی به جشنواره قرآنی مدهامتان راه یافتند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان گفت: برگزیدگان مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان برای شرکت در مرحله کشوری معرفی شدند.

7 کرمانی به جشنواره قرآنی مدهامتان راه یافتند

حجت‌الاسلام مهدی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور 74 شرکت کننده در مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره قرآنی جوانان مساجد «مدهامتان» ویژه کانون‌های مساجد اظهار داشت: شش نفر از اساتید برجسته قرآنی این دوره از مسابقات را داوری کردند.

وی افزود: بر اساس رأی هیئت داوران در بخش قرائت محمدصادق طالبی‌زاده، مهدی دهقانی و حسن شجاعی به تربیت مقام‌های اول، دوم و سوم و در بخش ترتیل سید محمدعلی موسوی، محمد دولت‌شاهی، حامد موسی‌نژاد و دانیال پاک‌نژاد به صورت مشترک حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رضایی گفت: در بخش تفسیر مسعود محمدی و مهدی مالکی‌نژاد رتبه‌های اول تا دوم و اسماعیل جعفریان رتبه سوم را کسب و علیرضا شفیع‌زاده تنها برگزیده در رشته مفاهیم است.

وی با بیان اینکه سمیه شاهرخی نفر اول حفظ کل قرآن این دوره از مسابقات شد، تصریح کرد: رضا آبرین و مهدی آشورماهانی رتبه‌های اول و دوم حفظ 20 جزء و سید مهدی طبیب رتبه اول حفظ 10 جزء را کسب کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: رتبه‌های اول تا سوم مسابقات اذان نیز توسط محمدحسام گردی، مجتبی روحانی و حسن رشیدی و رتبه‌های اول تا سوم صحت قرائت نماز را محمدمهدی شجاعی، ابوالفضل علیزاده و علی شریفی از آن خود کردند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: این مسابقات با محوریت کانون تخصصی قرآن و نماز استان برگزار و نفرات اول رشته‌های ترتیل، قرائت، اذان، تفسیر، حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن کریم در مرحله کشوری به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80020/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول