اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خواستار شد

افزایش رتبه‌های تک رقمی آبادان در کنکور سراسری

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از مسئولان اداره آموزش و پرورش این شهرستان خواستار افزایش رتبه‌های تک رقمی دانش‌آموزان منطقه در کنکور سراسری شد.

افزایش رتبه‌های تک رقمی آبادان در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مراسم تودیع حبیب‌الله رمضانی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش آبادان و معارفه سیدمحمد مولوی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان ظهر امروز در محل دبیرستان شاهد خاتم‌النبیا و با حضور فرماندار ویژه آبادان، معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان خوزستان و جمع کثیری از فرهنگیان منطقه و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

بهرام ایلخاص‌زاده در جمع مدعوین این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همه مدیران امروزی و فردای کشور هر آنچه را که آموخته‌اند به سبب وجود فرهنگیان و معلمان فرزانه این مرز و بوم است.

وی افزود: جایگاه امروز شورای آموزش و پرورش آبادان و اداره مربوطه جایگاه مثبت و واقعی است که به سبب تلاش‌ها و خدمات همه اعضا در کنار هم و با تعامل دو سویه به دست آمده است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: این مسیر مثبت و کارساز باید در آینده نزدیک هر چه بیشتر از خود جهش نشان داده و با هدف‌گذاری‌های اصولی و اساسی در راه پیشرفت روزافزون دانش‌آموزان گام بردارد.

وی با اشاره به شاخص‌های مهمی که باید توسط مدیران و معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان هرچه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، گفت: هدف‌گذاری‌ها باید در راه به دست آوردن رتبه‌های تک رقمی دانش‌آموزان در کنکور سراسری و فراهم کردن شرایط لازم برای این مهم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

ایلخاص‌زاده اضافه کرد: فرهنگیان با همکاری یکدیگر موفق به ارتقای جایگاه فعلی دانش‌آموزان آبادانی از رتبه‌های سه رقمی به دو رقمی و تک رقمی شده که این افزایش باید در راستای برتری در بین سه شهرستان برتر استان هدف‌گذاری و ارتقا یابد.

وی ادامه داد: هر چه تک رقمی‌های کنکور سراسری افزایش یافته و آمار رتبه‌های تک رقمی دانش‌آموزان آبادانی در این مهم بیشتر شود شورای آموزش و پرورش شهرستان رتبه بهتری را در استان کسب می‌کند.

فرماندار ویژه آبادان در همین خصوص بیان کرد: شرایط اجتماعی و محیطی شهرستان آبادان به گونه‌ای است که دانش‌آموزان این خطه باید از رشد بیشتری در زمینه تحصیل برخوردار بوده و در آینده خدمات برتری را به کشور و شهرستان ارائه دهند.

وی در پایان گفت: رئیس جدید اداره آموزش و پرورش آبادان به مدت دو سال در این سمت فعالیت داشته و به کار مدیریت اشراف دارند بنابراین با شناخت مشکلات، ضعف‌ها و نقاط قوت محل خدمت خود در راه ارتقای سطح کمی و کیفی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان گام بردارند.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول