اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

عامل تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر ناهماهنگی دو وزارتخانه است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: ناهماهنگی دو وزارتخانه راه و ترابری و نفت عامل تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر است.

عامل تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر ناهماهنگی دو وزارتخانه است

سید ولی‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص حادثه تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر اظهار کرد: ناهماهنگی دو وزارتخانه راه و ترابری و نفت عامل حادثه تصادف روز گذشته جاده آبادان ـ ماهشهر است.

وی افزود: سالانه تعداد زیادی از شهروندان و هم استانی‌های ما در خوزستان و آبادان در رفت‌ و آمد بین این جاده یا جان خود را از دست داده و یا دچار نواقص عمده جسمانی می‌شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ادامه داد: در همین راستا پروژه تکمیل جاده فوق بین کارفرما، پیمانکار، مجری طرح، وزارت راه و وزارت نفت تقسیم شده که این دو وزارتخانه باید هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط فرماندار ویژه شهرستان برای تکمیل و اتمام پروژه گفت: فرماندار ویژه شهرستان آبادان جلسات متعددی را با مسئولان استانی و وزارتخانه‌های فوق برای تکمیل جاده آبادان ـ ماهشهر برقرار کرده است.

*شهروندان مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند

موسوی ادامه داد: شهروندان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کرده و از تخلفاتی مانند سبقت غیر مجاز و سرعت زیاد پرهیز کنند.

وی اضافه کرد:‌ براساس نیاز و ظرفیتی که در جاده آبادان ـ ماهشهر وجود دارد افراد از این جاده استفاده کرده و این مهم سبب جلوگیری از تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان در پایان گفت: تا پایان سال 91 پروژه تعریض و بهسازی جاده آبادان ـ ماهشهر به پایان رسیده و آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای در این منطقه کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول