اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با فارس:

پوشش 202 قلم دارو توسط بیمه‌ها صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش و پزشکی گفت: هنوز پوشش 202 قلم دارو توسط سازمان‌های بیمه‌گر انجام نشده است.

پوشش 202 قلم دارو توسط بیمه‌ها صورت نگرفته است

مرضیه وحیددستجردی در حاشیه سفر به شهرستان کاشان در گفت‌وگو فارس با خبرنگار در این شهرستان اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های معاونت درمان وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی اما هنوز سازمان‌های بیمه‌گر پوشش 202 قلم دارو را انجام نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا من نیز با رئیس سازمان بیمه سلامت صحبت‌هایی را انجام دادم که وی از صدور  دستور اقدام به این امر خبر داده‌ است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش و پزشکی در مورد زمان اجرایی شدن مسئله زیر پوشش بیمه قرار گرفتن 202 قلم دارو بیان داشت: تنها نکته‌ای که در این خصوص می‌توانم بگویم این است که منتظریم تا این اقدام صورت گیرد. 

 وحیددستجردی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد میزان مشارکت دولت در طرح‌های خیّرین حوزه‌ بهداشت عنوان کرد: پروژه‌هایی که خیّرین در آن حضور داشته باشند دولت تا 60 درصد مشارکت می‌کند که البته با توجه به تجهیز، ‌چیدمان و کارهای تخصصی بعدی سهم دولت به حدود 80 درصد هم می‌رسد.

وی به وجود تنگناهای بودجه‌ای امسال در حوزه بهداشت اذعان و خاطرنشان کرد: تاکنون بودجه‌‌ تملک دارایی‌ها و عمرانی صفر بوده که انتظار می‌رود با مرتفع شدن مشکلات و تخصیص بودجه‌های لازم بتوانیم شاهد استمرار  پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول