اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

سکوت کشورهای عربی در حمایت از غزه شرم‌آور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: سکوت کشورهای عربی در حمایت از غزه شرم‌آور است.

سکوت کشورهای عربی در حمایت از غزه شرم‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به اینکه یکی از مصیبت‌های بزرگ این است که کشورهای عربی در مقابل حمله به غزه سکوت کرده‌اند، گفت: کجاست غیرت این کشورها که بدانند کودک فلسطینی در حال پرپر شدن است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند خون مسلمانان مظلوم غزه یقیناً روزی از این رژیم انتقام می‌گیرد و آنها نابود می‌شوند.

میرعمادی تصریح کرد: مطمئناً راهی که مسلمانان در پیش گرفتند راهی صحیح است که آنها را به پیروزی می‌رساند همانگونه که در جنگ 22 روزه نیز پیروز شدند.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار که با تمام وجود از این رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند بداند دوچهره‌گی دیگر برای مردم معنا ندارد.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: مردم فلسطین و سوریه قتل عام می‌شوند و  این در حالی است که آمریکا از این رژیم حمایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار علاوه بر اینها، تروریست‌ها را در بحرین حمایت می‌کند تا به قتل عام مردم بی‌گناه این کشور بپردازند.

وی تصریح کرد: امروز جهان اسلام شاهد حملات وحشیانه و غیر انسانی صهیونیستی به غزه است و این رژیم تلاش می‌کند که منطقه را ناامن جلوه دهد.

میرعمادی با بیان اینکه تجاوز وحشیگرانه رژیم صهیونیستی علیه زنان، کودکان و خردسالان غزه که با آتش و دود به هم ریخته است، گفت: متأسفانه این رژیم اعلام کرده که دست از کار خود برنمی‌دارد و به کشتار مسلمانان ادامه می‌دهد.

وی افزود: شکی نیست که این حمله سنگین رژیم صهیونیستی می‌خواهد نسل فلسطینی را از بین ببرد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: از 29 آبان تا  5 آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

میرعمادی تصریح کرد: بسیج نهادی بسیار عظیم و پربرکت و یک مجموعه بی‌نظیر و منحصر به فرد در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: یکی از ابتکارات امام راحل تشکیل بسیج است که در مراحل دیگر بعد از انقلاب نقش‌آفرینی کرده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده و امروز نیز در جنگ نرم در دهه چهارم که دهه پیشرفت نامگذاری شده نقش آفرینی می‌کند و رسالت سنگینی بر دوش دارد.

امام جمعه خرم آباد گفت: راه‌های مقابله با جنگ نرم ، علم‌آموزی و تولید علم برای پیشرفت و تعالی و رشد در جامعه از عهده بسیج برمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز رسالت بسیج تقویت معنوی و اخلاق اسلامی، هوشیاری و بصیرت است.

میرعمادی گفت: بسیج چشمه زلالی است که می‌جوشد و دیگران از این چشمه سیراب می‌شوند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در 8 سال دفاع مقدس گفت: این نهاد ولایتمدار، امروز با تمام قدرت در مقابل جنگ نرم غرب و استکبار مقابله می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد از مسئولین لرستانی خواست در این هفته برنامه‌های باشکوهی در خور شأن بسیج در سراسر لرستان برگزار کنند.

وی در ادامه به  26 آبان روز خودکفایی گندم اشاره کرد و گفت: گندم محصولی راهبردی است که نقش مهمی در حفظ استقلال اقتصادی کشور دارد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اگر گندم داشته باشیم هیچ وقت دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

وی افزود: باید مسئولان نرخ گندم را طوری نرخ‌گذاری کنند که کشاورزان با انگیزه بیشتر به کاشت این محصول بپردازند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: در ایام سوگواری سالار شهیدان باید به گونه‌ای عمل کنیم که پیام واقعی عاشورای حسینی و هدف آن به مردم منتقل شود.

وی تصریح کرد: باید از خرافه در آئین‌های محرم دوری شود و احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اصولی است که باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی از  اقشار مختلف مردم لرستان خواست برای عزاداری سنتی با محتوای دینی و معرفتی به عزای سید شهدا بپردازند و احیای امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول