اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد

آمادگی بانک مسکن برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان عمرانی استان بوشهر اعلام آمادگی می‌کند.

آمادگی بانک مسکن برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر قدرت‌الله شریفی صبح امروز در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: مسئولان بانک مسکن برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ عمرانی استان بوشهر از جمله اجرای طرح‌های راهسازی، ساخت راه‌آهن و هتل‌سازی اعلام آمادگی می‌کند.

شریفی افزود: بانک مسکن علاوه بر مشارکت در اتمام طرح‌های مسکن مهر می‌تواند در طرح‌های بزرگ عمرانی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه بانک مسکن استان بوشهر بیش از 5.5  برابر منابع داخلی برای ساخت و تعمیر مسکن در استان بوشهر پرداخت کرده است گفت: برای افزایش منابع داخلی بانک‌ها لازم است شرکت‌ها و ادارات حساب سپرده خود را به بانک مسکن انتقال دهند تا بتوان در امر سرمایه‌گذاری بیشتر مشارکت شود.  

استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: سرمایه‌گذاری ویژه بانک مسکن در طرح‌های بزرگ توسعه به‌ویژه طرح‌های مسکن مهر ضروری است.

فریدون حسنوند اظهار داشت: لازم است بانک مسکن در طرح‌های بزرگ عمرانی که در توسعه استان بوشهر نقش دارد مشارکت نماید.

وی با بیان اینکه هم‌اینک استان بوشهر در طرح‌های راهسازی، راه‌آهن و هتل‌سازی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد گفت: با توجه به اینکه بانک مسکن از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار است لازم است در طرح‌های بزرگ عمرانی که استان بوشهر نیاز دارد سرمایه‌گذاری کند که با انجام این کار شاهد شتاب بیشتری در روند توسعه و عمران استان بوشهر باشیم.

حسنوند افزود: بانک مسکن باید برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر بیشتر تلاش کند تا شاهد افتتاح همه طرح‌های مسکن مهر در استان بوشهر باشیم.

انتهای پیام/66006/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول