اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه فردوس:

نسل‌کشی در غزه ناشی از بی‌غیرتی سران کشورهای عربی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه فردوس گفت: نسل‌کشی مسلمانان در غزه ناشی از بی‌غیرتی سران کشورهای عربی است.

نسل‌کشی در غزه ناشی از بی‌غیرتی سران کشورهای عربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: هر روز شاهد کشتار تعداد زیادی از جوانان غزه هستیم که مشاهده این وضعیت برای مسلمانان جهان ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: نسل‌کشی مسلمانان در غزه ناشی از بی غیرتی سران کشورهای عربی است.

امام‌جمعه فردوس با اشاره به اینکه انقلاب مصر یک انقلاب کامل و صددرصد موفق نبوده است، افزود: اگر انقلاب مصر کامل بود باید بلافاصله پس از پیروزی، سفارت انگلیس در آن کشور تعطیل می‌شد همانند ایران اسلامی که بلافاصله پس از حضور امام (ره) سفارت انگلیس در آن تعطیل شد.

بابایی ماهانی‌نژاد یکی از علل قدردانی از انقلاب و نظام را بصیرت‌افزایی دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت بالایی که دارند همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و امروز نیز از مردم بی‌پناه غزه حمایت و نسل‌کشی مسلمانان در این کشور را محکوم می‌کنند.

*لازمه اصلاح جامعه امر به معروف است

وی، لازمه اصلاح جامعه را امر ‌به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: در راس امور همه انبیاء امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه قرار داشته است.

امام‌جمعه فردوس، فلسفه قیام امام حسین (ع) را برپا داشتن نماز و اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: برگزاری مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) سبب زنده نگه داشتن اسلام می‌شود.

بابایی ماهانی‌نژاد خطاب به سخنرانان و مداحان اهل‌بیت (ع) افزود: در مراسم عزاداری از بهترین اشعار حماسی در ارتباط با شجاعت، مبارزه با ظلم، جانفشانی امام حسین (ع) و اسارت حضرت زینب (س) استفاده شود.

وی یادآور شد: عزاداری در ماه محرم نباید تنها به دهه نخست این ماه منحصر شود بلکه باید مراسم سوگواری و عزاداری در 6 دهه محرم و صفر برگزار شود.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول