اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشتخوار:

عزاداران حسینی سیره امام حسین(ع) را سرمشق قرار دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشتخوار گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای الگو قرار دادن زندگی و سیره امام حسین(ع) است.

عزاداران حسینی سیره امام حسین(ع) را سرمشق قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، حجت‌الاسلام مهدی بهره‌مند صبح امروز در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی رشتخوار در جمع خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی رشتخوار اظهار کرد: محرم و صفر ایام ویژه عزاداری برای امام حسین(ع) است و بهتر آن است که از عزاداران رفتار و سیره این امام را الگو در زندگی خود قرار دهند.

بهره‌مند یادآور شد: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که می‌توان از این واقعه عظیم گرفت این است که همواره باید امربه‌معروف و نهی‌از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) و خاندان پاکش نیز برای احیای معروف قیام کردند.

امام جمعه رشتخوار گفت: عدالت‌طلبی و مبارزه با استبداد نیز از دیگر پیام‌هایی است که می‌توان از قیام عاشورا گرفت و مهم این است که امروز و در شرایط کنونی بتوانیم این مسائل را در زندگی خود نیز کاربست دهیم.

بهره‌مند در ادامه کمیته امداد امام خمینی را یک نهاد انقلابی و یکی از بهترین یادگارهای امام راحل خواند و افزود: خط فکری این نهاد کاملا انقلابی است و البته انتظاری غیر از این نیز از این نهاد نباید داشته باشیم.

وی از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: یکی از مشخصه‌های کمیته امداد امام خمینی حرکت در مسیر ولایت است و باید همواره در همین خط باقی بماند.

انتهای پیام/ 70002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول