اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون قلعه‌گنج خبر داد

ایجاد 10 شرکت توسعه کشاورزی در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قلعه‌گنج گفت: در سامانه ثبت مشاغل این شهرستان 800 مورد به ثبت رسیده است که 200 مورد پالایش شده‌اند و 10 شرکت توسعه کشاورزی ایجاد شده است.

ایجاد 10 شرکت توسعه کشاورزی در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عباس اکبری صبح امروز در جلسه طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: در سامانه ثبت مشاغل شهرستان قلعه‌گنج 800 مورد به ثبت رسیده است که 200 مورد پالایش شده‌اند و 10 شرکت توسعه کشاورزی ایجاد شده که هفت مورد به ستاد طرح توسعه کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی شرکت‌های مهر در توسعه کشاورزی بحث سرمایه اولیه ثبت شده است، اما کشاورزان در رفع این مشکلات تلاش خود را می‌کنند، افزود: این شهرستان در ثبت شرکت‌های مهر رتبه خوبی در جنوب استان دارد که واگذاری زمین هم باید متناسب با طرح توجیهی باشد.

اکبری با بیان اینکه در سامانه رصد وضعیت اشتغال شهرستان قلعه‌گنج بهتر شده است و در میان 23 شهرستان به رتبه هشتم ارتقاء یافته است، تصریح کرد: سایر اداره‌های مکلف به اجرای این سامانه باید آمار خود را ثبت کنند.

عمران مؤمنی بخشدار مرکزی قلعه گنج نیز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی توسط صندوق مهر امام رضا (ع) در منطقه تلاش خوبی انجام شده است و تاکنون 30 پرونده تشکیل و برای پرداخت تسهیلات آن اقدام‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح زمینه ‌مساعدی برای اشتغال ایجاد شده است که در این راستا باید اطلاع‌رسانی درست انجام شود، افزود: باید مردم از هر قشری از اجرای این طرح مطلع شوند و با امیدواری پیگیر طرح‌های خود باشند.

عمرانی با بیان اینکه باید جوانان را دریابیم و پشتوانه آنها باشیم، تصریح کرد: باید امید را در بین مردم زنده نگه داشت و اگر ضربه‌ای به این امید وارد شود، خیانت بزرگی در حق ملت و نظام شده است و در اجرای طرح توسعه کشاورزی هم نباید به دنبال مقصر بود بلکه همه اعضای ستاد طرح توسعه کشاورزی جهادگونه باید به دنبال پیگیری کار متقاضیان باشند.

انتهای پیام/80004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول