اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

3300 پرونده توسعه کشاورزی به بانک‌های زنجان معرفی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 3 هزار و 300 پرونده طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان زنجان معرفی شده است.

3300 پرونده توسعه کشاورزی به بانک‌های زنجان معرفی شده است

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع اعتبارات متمرکز استان زنجان در زمینه تسهیلات توسعه کشاورزی 126 میلیارد ریال اعلام شده است.

وی میزان اعتبارات توزیع شده توسط صندوق ملی حمایت از توسعه کشاورزی را در سال گذشته 326 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبارات 20 میلیارد ریال سهم شهرستان ابهر، 2 میلیارد ریال سهم شهرستان خرم‌دره، 80 میلیارد ریال سهم شهرستان خدابنده و 80 میلیارد ریال نیز سهم شهرستان زنجان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مجموع پرونده‌های معرفی شده در زمینه طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان زنجان 3 هزار و 300 فقره اعلام شده است، خاطرنشان کرد:‌ 2 هزار و 260 فقره از پرونده‌های ارسال شده در بانک‌ها پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 68.5 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی استان زنجان در بانک‌ها پذیرفته شده است، تصریح کرد: 50 درصد از پرونده‌های پذیرفته شده مصوب و 44 درصد از آنها نیز عقد قرارداد شده است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه یک‌هزار و 664 فقره از پرونده‌های پذیرفته شده در بانک‌های استان زنجان مصوب شده است، ادامه داد: قرارداد پرداخت تسهیلات یک‌هزار و 464 فقره از پرونده‌های مصوب نیز منعقد شده است.

*31 درصد از پرونده‌های توسعه کشاورزی عودت داده شده است

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 40 فقره از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی از بانک‌های استان زنجان عودت داده شده است، افزود: این تعداد پرونده 31 درصد از مجموع پرونده‌‌ها را شامل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مجموع پرونده‌های پذیرفته شده در بانک‌ها نسبت به میانگین کشوری در استان زنجان بالاتر است، خاطرنشان کرد: تعداد پرونده‌های عودت داده شده نیز نسبت به میانگین کشوری پایین است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان در حال حاضر از نظر معرفی و ارسال پرونده‌ها به بانک‌ها در جایگاه هفدهم کشوری قرار دارد، تصریح کرد: از نظر درصد پرونده‌های مصوب نیز استان در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول