اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

معرفی 52 طرح توسعه کشاورزی بوکان به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: 52 طرح توسعه کشاورزی در بوکان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معرفی 52 طرح توسعه کشاورزی بوکان به بانک‌های عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بوکان که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با بیان اینکه در آذربایجان غربی بیش از 187 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مصوب در این کارگروه‌ها در نظر گرفته شده، اظهار داشت: این اعتبار در سطح استان شناور بوده و هر شهرستانی که در تشکیل و ارسال پرونده‌های متقاضیان طرح‌ها به کارگروه استان بهتر عمل کند سهم بیشتری از این اعتبارات استانی را از آن خود می‌کند.

وی با توجه به مشکلات پیش آمده در تخصیص آب مورد نیاز برخی از طرح‌های پیشنهادی به این کارگروه، تصریح کرد: برابر دستورالعمل‌های دولت، اداره آبیاری شهرستان بوکان مطابق ضوابط موظف به تخصیص آب مورد نیاز این پروژه‌ها است.

عباسی با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های مصوب در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان افزود: اجرای این طرح‌ها که اعتبارات بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده در ایجاد اشتغال و افزایش سطح تولید انواع محصولات و فرآورده‌های کشاورزی در منطقه دارای اهمیت زیاد است و ادارات شهرستان باید تلاش خود را برای آسان کاری و تشویق کشاورزان به استفاده از این تسهیلات به عمل آورند.

فرماندار بوکان اذعان داشت: در این شهرستان تاکنون 122 طرح در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی به تصویب رسیده، که 52 طرح آن با اعتبار 8 میلیارد و 200 میلیون تومان به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/61006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول