اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

«کار و تلاش»‌ جرم دولت احمدی‎نژاد است / برای دولت چالش ایجاد می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه کار و تلاش، جرم دولت احمدی‎نژاد است گفت: برخی‌ها برای دولت چالش ایجاد می‌کنند تا نتواند در مسیر پیشرفت گام بردارد.

«کار و تلاش»‌ جرم دولت احمدی‎نژاد است / برای دولت چالش ایجاد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در پنجمین کارگروه بانوان و خانواده استان اظهار داشت: برخی می‎خواهند برای اینکه رقیب را از صحنه خارج کنند علیه دولت تخریب انجام می‎دهند که این کار در نهایت بی‎دینی و بی‎انصافی است.

وی تصریح کرد: اینکه امروز فقط برای اینکه رقیب را بر زمین بزنیم که دیگر نتواند دولت باشد و نتواند مدیریت کند واقعا کاری شرم‎آور است.

وی با تاکید بر خدمت صادقانه مسئولان برای مردم ابراز داشت: باید با مردم صادقانه حرف زد و برای آنها کار انجام داد و با نشان دادن راهکار اجرایی، نان را بر سر سفره‎های مردم آورد.

خاتمی فقط به جنجال سیاسی و شعار می‎پرداخت

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با ابراز تاسف از اینکه بخشی از اشکالات از این مسئله ناشی می‎شود که برخی نمی‎خواهند به مردم خدمت صادقانه کنند بر این نکته تاکید کرد و افزود: مشکل اساسی آقای احمدی‎نژاد اینجاست که ایشان می‎خواهند صادقانه به مردم خدمت کنند و خستگی‎ناپذیر در میدان حضور یابند اما اگر همانند آقای خاتمی به جنجال سیاسی و شعار می‎پرداختند آن وقت هیچ‎کس با ایشان دشمنی نمی‎کرد.

عده‎ای در داخل به دنبال ارتباط با آمریکا و صهیونیست‎ها هستند

جمشیدی متذکر شد: احمدی‎نژاد محکم در مقابل غرب ایستاد، در مقابل زیاده‎خواهان کوتاهی نکرد اما عده‎ای در داخل هنوز می‎خواهند با آمریکا و صهیونیست‎ها ارتباط برقرار کنند.

وی در خصوص اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی یک میثاق ملی است، ابراز داشت: چطور برخی این قانون اساسی را به آسانی در مجلس به وسیله چند نفر آن هم با نگرش و نگاه سیاسی مطرح می‎کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان داشت: تاسف‌بارتر اینکه آقایی صراحتا عنوان کرد باید کاری کنیم اگر یک روز هم دولت احمدی‎نژاد عمر داشته باشد، بگذارد و برود، آری وقتی کسی چنین دیدگاهی داشته باشد معلوم است که برای مردم چالش ایجاد می‎کند.

جمشیدی یادآور شد: مگر احمدی‎نژاد چه کرده است، غیر از این است که با تمام توان و همت‎اش برای مردم خدمت کرده و خالصانه و با تمام وجود، پای‎کار آمده و در میدان خدمت می‎کند.

وی با بیان اینکه کار و تلاش، جرم دولت احمدی‎نژاد است گفت: به دلیل اینکه دیگران نتوانستند این طور خدمت‎رسانی را به مردم داشته باشند آیا باید اینچنین برای دولت چالش ایجاد کنند تا نتواند در مسیر پیشرفت گام بردارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: در جاهایی که نیاز به قانونگذاری بوده و یا خلاء قانونی داشته متاسفانه نیامده‎ایم با مطالعه قوانینی را تصویب کنیم تا خلاءها برطرف شود و در برخی موارد بر اساس منافع شخصی، گروهی، حزبی و یا سلایق اقداماتی صورت گرفته که نفع آن برای مردم نبوده است.

بنگاه‎های زودبازده یکی از اقدامات موفق دولت بوده است

جمشیدی به مسئله بنگاه‎های زودبازده که یکی از اقدامات موفق دولت بوده است اشاره کرد و ابراز داشت: آیا واقعا پایین آوردن سود بانکی خواسته قلبی مردم نبود، که احمدی‎نژاد این کار را به انجام رسانید اما خیلی‎ها در مطبوعات و رسانه‎ها از این موضوع بهره‎برداری سیاسی کردند و متاسفانه بر اساس نظرات شخصی عنوان کردند که دولت نه تنها نتوانسته در مشاغل خانگی موفقیتی داشته باشد بلکه خانواده‎ها را بدهکار کرده است که این واقعا کم‎لطفی بزرگی در حق دولت خدمتگذار بوده است.

دولت 80 درصد در زمینه مشاغل خانگی موفق عمل کرده است

وی ادامه داد: وقتی که مدیرکل کار و رفاه اجتماعی گلستان اکنون اعلام می‎کنند که دولت 80 درصد در زمینه مشاغل خانگی موفق عمل کرده است و بر اساس سند و مدرک و نه از روی حدسیات و وهمیات این آمار و ارقام را عنوان می‎کنند چطور برخی به خود اجازه می‎دهند که خیلی راحت عملکرد موفق دولت را زیرسوال ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان اظهار داشت: نقشه راه لحظه‎ای نیست بلکه مطالعه‎ای، علمی و یک سند راهبردی است که باید به درستی آن را عمل کرد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول