اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استا‌ن‌های خبرگزاری فارس:

اطلاع‌رسانی خدمات نظام را وظیفه خود می‌دانیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استا‌ن‌های خبرگزاری فارس گفت: اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت خدمتگذار را وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

اطلاع‌رسانی خدمات نظام را وظیفه خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسن کربلایی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون فرماندار این شهرستان اظهار داشت: خبرگزاری فارس طی یک دهه فعالیت، گام‌های بسیار بزرگی برداشته است و توانسته از همتایان و سایر خبرگزاری‌ها سبقت بگیرد.

وی با بیان اینکه 36 دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در کل کشور در حال فعالیت است، تصریح کرد: در برخی از استان‌ها از جمله کرمان به دلیل پهناور بودن، مسائل اقتصادی، اجتماعی و ... دو دفتر نمایندگی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای بسیاری دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس مستقر است، ابراز داشت: نیمی از اخبار منتشر شده روی خروجی خبرگزاری فارس توسط استان‌ها ارسال می‌شود.

کربلایی تعداد خبرنگاران فعال در خبرگزاری فارس را 400 نفر ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون اخبار تمام کشور به صورت تجمیع ارسال می‌شد در استراتژی سال جاری در حوزه استان‌ها درصدد هستیم تا سایت‌های استانی را به صورت مستقل فعال کنیم و با این کار سرعت انتشار اخبار افزایش می‌یابد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت:‌ همچنین تلاش می‌‌کنیم تا در تمام شهرستان‌های کشور از ظرفیت خبرنگاران استفاده شود تا بتوانیم، تمام عملکرد دولت را منعکس کنیم.

کربلایی بیان کرد: در این راستا تمام فعالیت‌های دولت را به اطلاع مردم و مشکلات مردم را نیز متقابلا به مسئولان منتقل می‌کنیم تا حداقل بتوان از این طریق بخشی از مشکلات را سریع‌تر برطرف کرد.

وی گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شهرستان جیرفت نمایندگی خبرگزاری فارس در این منطقه بتواند، فعالیت خود را گسترش دهد و عملکرد دولت به ویژه در این منطقه را انعکاس دهد.

انتهای پیام/80001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول