اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بیرجند:

جهانی کردن اسلام مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بیرجند گفت: جهانی کردن اسلام و نشر و انتقال فرهنگ ولایت از مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

جهانی کردن اسلام مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به 17 آذر‌ماه روز هواپیمایی اظهار کرد: امید است مسئولان با استفاده درست و بهینه از نعمات خدادادی و علم بشر زمینه‌های خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و سهولت در زندگی و مسافرت هموطنان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه 18 آذر‌ماه سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی از سوی سازمان ملل است، ادامه داد: حق همیشه ماندنی و باطل همیشه رفتنی است و جهموری اسلامی ایران انقلاب کرد تا شعارهای حق، فضای حق و اعمالی حق را پایه‌گذاری و پایه‌ریزی کند.

امام‌جمعه بیرجند یادآور شد: صدام حسین یک نمونه کوچکی از باطل بود و ملت ایران با ولایت‌مداری، ایستادگی و شهادت در واقع این باطل و تمام حامیانش را از سر راه خود برداشتند.

رضایی بیرجندی تصریح کرد: به لطف پروردگار دیکتاتورها و هم‌دستان استکبار و صهیونیست در حال نابودی هستند و این مهم نوید نابودی کامل استکبار و صهیونیست را می‌دهد.

وی با اشاره به 19 آذر‌ماه روز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) افزود: بیرجند یکی از شهرستان‌های فرهنگی کشور است و مسئولان در راستای امورات و برنامه‌های فرهنگی و حفظ پیشینه فرهنگی این منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

امام‌جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، اظهار کرد: نشر و انتقال پیام‌هایی چون اسلام، ‌ولایت و فرهنگ ناب محمدی به سراسر جهان از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و این موارد جان‌مایه نظام اسلامی است.

رضایی بیرجندی گفت: در جامعه و نظامی که در آن فرهنگ اعتدال، توجه به اعتقادات و توجه به معنویت حاکم است باید قدر این جامعه و نظام را دانسته و با برنامه‌ریزی از ورود ابتذال‌ها و ناهنجاری‌های غربی در جامعه اسلامی جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: عده‌ای از افراد به کسانی که به دنبال اعتدال در تمامی زمینه‌ها هستند به عنوان خوارج به آنها نگاه می‌کنند در صورتی که انسان‌های معتدل و اعتدال‌پیشه مداوم و مستمر پیروز و موفق هستند چرا آنها از فرهنگ اسلامی اعتدال در تمامی امور پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول