اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

گرگان برای تقویت بسیج خوب عمل نکرده است / بسیج ارزشمند و تکامل‎دهنده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انصافاً شهرستان گرگان برای تقویت بسیج پای‎کار نبوده و خوب عمل نکرده است که امیدواریم با تصمیم‎گیری درست شاهد پیشرفت و توسعه در این زمینه باشیم.

گرگان برای تقویت بسیج خوب عمل نکرده است / بسیج ارزشمند و تکامل‎دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش‌ازظهر امروز در جلسه اداری شورای شهرستان گرگان اظهار داشت: برخی شهرها در تقویت بسیج خوب ورود کردند لذا با توجه به فرصتی که به سرعت در گذر است همه باید هوشیار باشیم و به تقویت بسیج همت گماریم.

وی با بیان اینکه بسیج پایه‎ای مستحکم برای انقلاب است تصریح کرد: امروز بسیج در زمینه علم، فناوری، معنوی، خدمات اجتماعی، تغییر و تحولات مختلف، تحصیل، تهذیب و تربیت فعال است.

جوانان امروز بابصیرت‎تر از نسل اول انقلاب هستند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر یک روزی تجربه‌ای پیش آید و ملت مجبور شود در مقابل دشمن دست به سلاح ببرد و دفاع نظامی کند، باز هم مجموعه جوان‌ها، همین بسیج و همین جوان‎های شجاع ملت ما، به دشمنان اقتدار و شکست‎ناپذیری ملت ایران را نشان خواهند داد.

بابایی در ادامه بیان داشت: ما نیز که شبانه‎روز و سال‎های سال است که با بسیجیان سروکار داریم به این فرمایش مقام معظم رهبری در نشان دادن اقتدار ایران توسط جوانان یقین داریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جوانانی که به عرصه نظامی وارد شدند قوی‎تر، پرشورتر و بابصیرت‎تر از نسل اول انقلاب هستند متذکر شد: کشورهای دیگر هم که در راه نورانی اسلام خواستند قدم بردارند و یا قدم برداشتند از این تجربه تبعیت خواهند کرد چراکه این تجربه، تجربه موفقی است.

حزب‎الله لبنان به مقام معظم رهبری به عنوان ولی‎فقیه واجب‎الاطاعه نگاه می‎کنند

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: کشور سوریه دیر به فکر افتاد و اگر بسیج را تشکیل می‌داد مقابل فتنه آمریکا، وهابیت و صهیونیست می‎توانست بهتر عمل کند ولی حزب‎الله لبنان با تمام وجود بسیج را تشکیل داد و خداوند نیز به آنها کمک کرد و در کشور فلسطین "حماس و جهاد اسلامی" حزب‎اللهی‎ها از این قضیه درس گرفتند.

بابایی به تفاوت بسیج حزب‎الله لبنان و کشور سوریه اشاره کرد و افزود: حزب‎الله به مقام معظم رهبری به عنوان ولی‎فقیه واجب‎الاطاعه نگاه می‎کنند و جزء به جزء دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری را انجام دادند که در جنگ 33 روزه به پیروزی رسیدند اما در سوریه اعتقاد شیعی وجود ندارد و نگاه‎شان به مقام معظم رهبری به عنوان ولی‎امر مسلمین نیست لذا دشمن به آنها نفوذ می‎کند اما امیدواریم آنان نیز از این امتحان سربلند بیرون آیند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج، ارزشمند و تکامل‌دهنده است اظهار داشت: باید همه در جامعه اسلامی با این نگاه حرکت کنیم و معتقدم اگر مجموعه بسیج و بسیجیان خالصانه کار کنند سرباز امام زمان (عج) خواهند بود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول