اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن با جنگ اقتصادی می‎خواهد مردم را از بدنه نظام جدا کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن با جنگ اقتصادی می‎خواهد مردم را از بدنه نظام جدا کند ولی مردم بابصیرت ایران نشان داده‎اند این هدف دشمن نیز دست‎نیافتنی است.

دشمن با جنگ اقتصادی می‎خواهد مردم را از بدنه نظام جدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی در جمع صنعتگران استان در شهرک صنعتی آق‎قلا اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی این روزها جنگ اقتصادی را علیه ایران اسلامی به راه انداختند و می‎خواهند با فشار تحریم‎ها، در حوزه اقتصادی، در کشور بحران ایجاد کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با ژرف‎اندیشی، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ اقتصادی روز به روز فشارها را به ایران تحمیل می‎کند تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با ژرف‎اندیشی، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح و راهکارهای تحقق آن را تبیین کردند.

راه‎های مقابله با جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: در حال حاضر کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد و راه‎های مقابله با جنگ اقتصادی و برون‎رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت مهم کشور و بسیج گفت: راهکار برون‎رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

بسیج، مشاوری امین و دیده‎بانی هوشیار است

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان بسیج را در طراحی چشم‎انداز سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان مشاوری امین و دیده‎بان هوشیار قرار داده است.

نیما بیرودیان اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیج در فضای صنعتی آماده مقابله با تهدیدات دشمن است.

وی با اشاره به اینکه اثرات تخریبی این جنگ بسیار مخرب‎تر از برخورد فیزیکی است تصریح کرد: بسیج با آمادگی کامل باید امنیت روحی و روانی صنایع کوچک مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی را تامین کند.

22 شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان دایر است

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: 22 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان دایر است که صنایع کوچک و متوسط به عنوان مهمترین حوزه تاثیر اقتصادی مقاومتی در آن استقرار دارند.

بیرودیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شرکت شهرک‎های صنعتی پایگاه مقاومت شهید تهرانی‎مقدم را ایجاد تا بتواند قابلیت‎های بالقوه خود را در زمینه‎های علمی و فناوری ارتقا داده و سنگربان شایسته صنایع کوچک در استان باشد.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول