اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

اختصاص 300 میلیارد تومان به بخش کشاورزی سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری 300 میلیارد تومان به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

اختصاص 300 میلیارد تومان به بخش کشاورزی سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، رضا نجفی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی منطقه سیستان در فرمانداری زابل اظهار داشت: طرح انتقال آب به وسیله لوله به مزارع کشاورزی از سال گذشته در منطقه سیستان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح 16 ناحیه کاری داشته و 2 ناحیه آن به‌صورت پایلوت به میزان 6 کیلومتر در فاز اجرایی قرار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی پس از محقق شدن انتقال آب بوسیله لوله به مزارع کشاورزی تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: در منطقه سیستان میزان تبخیر آب 4 هزار میلی متر است.

نجفی گفت: در شهرستان زهک به دلیل وجود چاهک‌های متعدد مشکلی در زمینه زمان رسیدن آب رهاسازی شده به مزارع کشاورزی وجود ندارد.

وی در زمینه اراضی شهرستان هیرمند بیان داشت: باید اراضی شهرستان هیرمند را با یک نگاه و تدبیر ویژه در برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان در بحث کشاورزی بیش از 300 میلیارد تومان است که امیدواریم تا قبل از پایان سال‌جاری صددرصد اعتبارات را جذب و در راستای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گام برداریم.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول