اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر تأکید کرد

ایجاد کمپ ویژه بانوان معتاد در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ایجاد کمپ ویژه بانوان معتاد در استان بوشهر ضروری است.

ایجاد کمپ ویژه بانوان معتاد در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی استان بوشهر، بر راه‎اندازی دو مرکز dci در بوشهر و گناوه، ایجاد دو سرپناه شبانه ویژه معتادین در عسلویه، بوشهر و دشتستان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: به رغم فعالیت‎های خوبی که تاکنون در حوزه فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان انجام شده باید اقدامات خود را در قالب فعالیت‎های فرابخشی و کوتاه‌مدت ساماندهی کنیم تا در مدت زمان کوتاه‌تری قادر به مدیریت این معضل اجتماعی باشیم.

پرآور افزود: با تخصیص اعتبار از سوی وزارت کشور و به‌کارگیری سمن‎های فعال در این زمینه می‌توانیم سریع‎تر به اهداف مورد نظر دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مناطق ویژه اجتماعی استان را باید با برنامه‎ریزی مدون و کار کارشناسی به طور اساسی ساماندهی کنیم.

پرآور اضافه کرد: آسیب‎شناسی و اولویت‎بندی این مناطق از فعالیت‎های مهم دفتر امور اجتماعی استانداری است که در اجرا نیز همه دستگاه‎های اجرایی موظف به همکاری هستند.

وی یادآور شد: ابتدا این امر در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت تحت عنوان ساماندهی اماکن حاشیه‎نشین مصوب شد و هم‎اکنون تحت عنوان ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی در دستور کار مرکز امور اجتماعی وزارت کشور و دفاتر زیر مجموعه آن در استانداری‎ها قرار دارد.

پرآور گفت: این مناطق شامل سکونت‌گاه‎های غیررسمی، مناطق حاشیه‎نشین، بافت‎های فرسوده و مناطق بی‎دفاع شهری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد: در کنار ویژگی مطلوب آب و هوایی استان بوشهر، وضعیت مهاجرپذیری، وجود مناطق ویژه اقتصادی و انرژی شرایط امنیتی خوبی در استان حاکم است و این موضوع با تلاش شبانه‎روزی نیروهای امنیتی، انتظامی و فرهنگی و تدین مردم ولایت‌مدار استان و پایبندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول