اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

سند نظام آموزشی متناسب با اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور متناسب با اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند.

سند نظام آموزشی متناسب با اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار مجید اعتمادی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تسلیت ایام حزن و اندوه 28 صفر اظهار داشت: بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مسئولان در شورای آموزش و پرورش با اجرای سند تحول بنیادین برطرف می‌شود.

وی با اشاره به تأکید اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری افزود: همه می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم و باید در این راستا تلاش کنیم و حتی اقتصاد مقاومتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به نوعی خود را نشان می‌دهد.

فرماندار انار با بیان اینکه در این سند نظام آموزشی ما متناسب با اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند و در ذهن دانش‌آموزان می‌تواند نهادینه شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اقتصاد مقاومتی را به خوبی در نظر گرفته و با کمترین امکانات بزرگترین کارها را انجام می‌دهد.

اعتمادی بیان کرد: آموزش و پرورش مسیر و جهت صحیحی را یافته و دنبال می‌کند که این ناشی از معنویت رهبری است که رهنمودهایشان ره‌توشه تعلیم و تربیت است.

شورای آموزش و پرورش شهرستان انار با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر اعضای این شورا در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان با دستور برنامه‌ریزی برای گرامیداشت دهه فجر، برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز تصویب قانون شوراها و گزارش شهرداران در زمینه واریز سهم آموزش و پرورش از عوارض وصولی برگزار شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول