اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرکرد:

کمیته امداد با 3400 عنوان برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد گفت: این نهاد مردمی با 3 هزار و 400 عنوان برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود.

کمیته امداد با 3400 عنوان برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌رضا اصغرزاده بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شهرکرد اظهار داشت: برای استقبال باشکوه از سی و چهارمین سالگرد دهه فجر اقدامات لازم در تمامی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده و همه چیز مهیای برگزاری جشن‌های باشکوه این ایام است.

وی افزود: یکی از محورهای برنامه‌های امسال دهه فجر، سازماندهی جوانان، جوانگرایی، نوگرایی و فراهم ساختن امکانات حضور اقشار مختلف جامعه است و خوشبختانه هرچه از انقلاب می‌گذرد مردم شاداب‌تر و جوانتر می‌شوند.

اصغرزاده از پیش بینی 3 هزار و 400 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر سال جاری خبر داد و اذعان داشت: این تعداد برنامه در 485 ستاد آموزشگاهی، مساجد، حسینیه‌ها و محله‌ها در نظر گرفته شده است.

وی از تدارک 34 منزل مسکونی و محله برای برگزاری جشن‌های دهه فجر خبر داد و بیان داشت: برای برگزاری باشکوه برنامه‌های سی چهارمین دهه فجر 34 منزل در نظر گرفته شده که از این تعداد 20 منزل آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و سال گذشته نیز این جشن‌ها با استقبال مردم ولایتمدار استان همراه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری 27 کمیته در ستاد دهه فجر تشکیل شده است، متذکر شد: کمیته نظارت بر ارزیابی، کمیته قرآن و هیات مذهبی، کمیته دانشجویی، کمیته فرهنگی و هنری کمیته ورزش و جوانان از جمله مهم‎ترین این کمیته‌ها به شمار می‌روند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرکرد از افزایش پنج کار گروه به مجموعه کمیته‌های دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: در سال جاری برای نخستین بار پنج کار گروه اعزام مبلغ، ترویج فرهنگ انقلاب، اقتصاد و سرمایه‎گذاری و کار گروه خادمان ملت تشکیل شده است.

انتهای پیام/68006/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول