اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روستایی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری از 155 پروژه عمرانی و کشاورزی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: 155 پروژه عمرانی، کشاورزی و زیربنایی در مناطق روستایی و عشایری استان در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 155 پروژه عمرانی و کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دیبایی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری 155 پروژه عمرانی، کشاورزی و زیربنایی در مناطق روستایی و عشایری استان افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح 585 واحد مسکونی روستایی و 20 طرح عام‌المنفعه در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ‌های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون دامی به مناطق روستایی و عشایری، کارشناسان کشاورزی به مناطق روستایی برای خدمت‌رسانی رایگان، فراهم کردن دارو و فرستادن بهیار برای معاینه در مراکز بهداشتی و درمانی از جمله برنامه‌های این مجموعه بوده که تدارک دیده شده است.

دیبایی افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس روستاها، برگزاری جشن میهمانی لاله‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری از سایر برنامه‌های این کمیته است که پیش‌بینی می‌شود مانند سال‌های گذشته اقشار مختلف جامعه در آئین‌های فوق حضور پررنگ داشته و به شور و زیبایی مراسم اضافه کنند.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر آذربایجان غربی به اهمیت برپایی باشکوه جشن‌های ویژه این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این مراسم‌ها در واقع مترادف با ارج نهادن به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است بنابراین باید همه مردم هر چه در توان دارند هزینه کنند تا ایام‌الله دهه فجر مانند سال‌های گذشته با عظمت ویژه‌ای برگزار شده و برای دشمنان نظام خیره‌کننده باشد.

انتهای پیام/61002/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول