اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی همدان:

بارش همدان نسبت به سال قبل 35 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی استان همدان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون 101.5 میلی‌متر بارش داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد کاهش یافته است.

بارش همدان نسبت به سال قبل 35 درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین کریمی جاوید عصر امروز در کارگروه گردشگری شهرستان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی تاکنون بارش در شهرستان همدان 101.5 میلی‌متر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بارشی که از ابتدای سال تاکنون گزارش شده است، نسبت به سال قبل 35 درصد کاهش یافته و نسبت به آمار بلند مدت 21 درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره هواشناسی استان همدان خاطر نشان کرد: با توجه به چند ماه باقیمانده از سال زراعی خشکسالی شدیدی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود اما میزان بارندگی نیز چشمگیر نخواهد بود.

وی اظهار کرد: همدان جزو استان‌هایی است که وضعیت بارشی جالبی ندارند، که در بین استان‌های کشور، همدان در بین سه استان با بارش ضعیف، در رده آخر قرار دارد.

کریمی‌جاوید در پایان اظهار کرد: تا پایان هفته در همدان پدیده خاصی نداریم و وزش باد و هوای ابری بر جو همدان حاکم است و بارشی حتی در ارتفاعات نداریم.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول