اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین آغازین جشن‌های دهه فجر

تمثال امام خمینی (ره) در کرمان گلباران شد

خبرگزاری فارس: در آیین گرامی‌داشت سال‌روز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تمثال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی گلباران شد.

تمثال امام خمینی (ره) در کرمان گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیین گرامی‌داشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار و تمثال رهبر کبیر انقلاب اسلامی گلباران شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این آیین با اشاره به ساماندهی و تشکیل 23 ستاد شهرستانی، یک هزار و 500 ستاد روستایی، 41 ستاد در بخش‌ها اظهار داشت: یک هزار تشکل مردمی در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان کمال فعالیت را دارند.

مهدی صدفی افزود: راهپیمایی 22 بهمن ماه به عنوان کلیدی‌ترین برنامه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از چهارراه طالقانی به سمت مصلای کرمان برگزار و در میدان عاشورا ختم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین ارکان اصلی انقلاب اسلامی به ویژه جایگاه ولایت است و ایجاد فضای شادابی و نشاط و مشارکت عمومی نیز مدنظر قرار دارد.

به گزارش فارس، گروه‌های مختلف مردمی شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، کارگران، بازاریان، جانبازان، روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، امدادگران، اقلیت‌های مذهبی و عشایر کرمان با ادای احترام و نثار گل، تمثال حضرت امام خمینی (ره) را گلباران کردند.

در این با گرامی‌داشت سالروز ورود تاریخی امام راحل به ایران اسلامی و نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، شعارهای انقلابی در مصلای کرمان طنین‌انداز شد.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول