اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی نقش موثری دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی به ویژه معادلات منطقه نقش موثری دارد و این مهم از برکات انقلاب و دهه فجر است.

جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی نقش موثری دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این ایام یکی از ایام بزرگ و خاطره‌انگیز برای ملت ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به معنای حقیقی کلمه در این روزها بود که زمینه‌های پیروزی حق بر باطل فراهم شد.

حاکمیت اسلامی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه ملت ایران به رهبری و پیشوایی امام خمینی(ره) قیام‌ها و حرکت عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی خود را عیله رژیم سفاک شاهنشاهی آغاز کرده بودند، تصریح کرد: در همین 10 روز بود که ملت ایران مزد و نتیجه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود را گرفتند و در 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی نهایی و به ثمر رسید.

خزاعی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌ها را جایگزین ضد ارزش‌ها کرد، افزود: پیروزی انقلاب برکات و نعمت‌های فراوانی را برای ملت و کشور ایران به ارمغان آورد که حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه از مهم‌ترین این نعمات است.

وی اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلام تمامی معادلات دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی را به هم ریخت و این مهم سبب شد تا در حقیقت کمر دشمنان شکسته شود.

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه دشمنان قبل از پیروزی انقلاب فکر می‌کردند که با کشتار و زور گفتن می‌توانند قیام‌های مردمی و حرکت رو به رشد انقلاب را خاموش و متوقف کنند، گفت: اما آنها غافل از اینکه ملت ایران راه اسلام و شهادت را در پیش گرفته و با وحدت و انسجام اسلامی تابع فرمان امام خمینی(ره) هستند و در راه آزادی و عدالت از هیچ دشمنی دیگر هراس ندارند.

خزاعی متذکر شد: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و بر اساس معارف دین و معنویت است و هر انقلابی که در راس آن اندیشه‌ها، ارزش‌های دینی و ولایت فقیه جای گرفته باشد پیروز و همیشه موفق به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروزه با گذشت 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان می‌درخشد و سبب الگو شدن برای تمامی کشورهای دور و نزدیک در منطقه و جهان شده است.

دهه فجر یک دهه متعالی و برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی است

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه امروزه دنیا در معادلات خود ایران سلامی را به عنوان یک کشور موثر به حساب می‌آورد، تصریح کرد: باید بدانیم که امروزه ایران در تمامی معادلات جهانی به ویژه معادلات منطقه‌ای جایگاهی خاص و نقش تاثیرگذاری دارد و این شاخص‌ها به برکت دهه فجر و انقلاب اسلامی محقق شده است.

خزاعی افزود: دهه فجر یک دهه متعالی و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که گرامیداشت و پاسداری از ارزش‌های این دهه و انقلاب اسلامی رسالتی خطیر بر دوش تمامی افراد جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/69003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول