اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نهبندان انجام شد

توزیع 700 بسته مواد غذایی بین نیازمندان نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهبندان از توزیع 700 بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان مناطق محروم توسط داوطلبان این جمعیت خبر داد.

توزیع 700 بسته مواد غذایی بین نیازمندان نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی ظهر پیش از ظهر امروز در جمع اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال‌احمرنهبندان با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمرهمیشه آماده خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نهبندان حدود 20 طرح داوطلبی اجرا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نهبندان در این طرح‌ها به بیش از 700 خانوار در مناطق محروم کمک‌‌هایی از قبیل اقلامی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و لوازم‌التحریر را توزیع کرده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر نهبندان با بیان اینکه در این طرح‌های داوطلبی، 150 داوطلب جمعیت هلال‌احمراین شهرستان حضور داشته‌اند، گفت: با توجه به رویکرد سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در گسترش زیرساخت‌ها، کیفیت‌بخشی به خدمات و همچنین اعتمادسازی میان خیران و داوطلبان، جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

رضایی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 253 واحد خون توسط داوطلبان اهدا شده، متذکر شد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نهبندان در سه مرحله اهدای خون به نیازمندان و بیماران خون اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت هلال‌احمر با حضور جوانان می‌تواند گام‌های ارزنده‌ای در راستای خدمات بشردوستانه و اهداف جمعیت هلال‌احمر بردارد.

انتهای پیام/69005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول