اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه خبر داد

اعزام 200 دانش‌آموز امیدیه به اردوی‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه از اعزام 200 دانش‌آموز پسر امیدیه‌ای به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد.

اعزام 200 دانش‌آموز امیدیه به اردوی‌های راهیان نور

فرهاد باولی شعار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه با اشاره به اعزام 200 دانش‌آموز پسر امیدیه‌ای به مناطق عملیاتی استان خوزستان اظهار کرد: این اردو در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام شده است.

وی افزود: پسران دوم دبیرستان امیدیه‌ای از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کرده و با نحوه برگزاری برخی عملیات‌ها از نزدیک آشنا شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه ادامه داد: این دانش آموزان از دبیرستان‌های شهید قاسم اتابک، شهدای صنعت نفت، فردوسی و شاهد فرهنگیان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این اردوی دو روزه دانش‌آموزان به زیارت مزار سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز هویزه رفتند و با حماسه آفرینی‌های این بزرگواران آشنا شدند.

باولی شعار به حضور دانش‌آموزان در پادگان شهید محلاتی اهواز نیز اشاره کرد و گفت: برای آشنایی دانش‌آموزان صحنه‌هایی از عملیات‌های بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بازسازی شد.

وی اضافه کرد: همچنین در پادگان شهید محلاتی نحوه ترور و شهادت داریوش رضایی‌نژاد از دانشمندان هسته‌ای توسط عوامل نیز برای دانش آموزان بازسازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه پیاده‌روی شبانه را از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزان امیدیه‌ای در پادگان شهید محلاتی اهواز عنوان کرد.

وی زیارت مشهد شهید چمران در دهلاویه را یکی دیگر از برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش‌آموزان امیدیه عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان امیدیه‌ای با حضور در یادمان شهدای شلمچه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات‌های کربلای چهار و کربلای پنج را گرامی داشتند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول