اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کرمان

22 بهمن بشارت شکست ستمگران و‌ پیروزی‌ عدل است‌

خبرگزاری فارس: در بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آمده است: راهپیمایی 22 بهمن بشارت شکست ستمگران و مژده پیروزی و استیلای حکومت عدل اسلامی است.

22 بهمن بشارت شکست ستمگران و‌ پیروزی‌ عدل است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آستانه یوم‌الله 22 بهمن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای مشترک مردم شریف استان کرمان را به شرکت در این راهپیمایی بزرگ دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: در آستانه فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، خداوند تبارک و تعالی را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت به انقلاب مقدس اسلامی و حرکت در طریق دستیابی به آرمان‌های بلند آن را با زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای‌ نصیب فرمود.

این بیانیه می‌افزاید: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند‌، «انقلاب اسلامی معجزه‌ای بزرگ بود که به وسیله‌ امام فقید اتفاق افتاد و از آن جا که تکیه امام همواره بر قیام‌الله بود، خداوند چنین تحول عظیمی را به دست توانمند و معجزه آسای او محقق ساخت‌، اکنون بر ماست که در حرکات اعمال و گفتار خود خدا را همیشه در نظر بگیریم و برای او با دشمنان دشمنی و با دوستان او دوستی کنیم».

در این بیانیه عنوان شده است: بی‌شک انقلاب اسلامی که با هدف پایه‌گذاری و استیلای ارزش‌های ناب اسلام محمدی(ص) و تسرّی مفاهیم این دین مبین، مبادلات جهان را در عرصه‌های گوناگون بر هم زد و برای ایران اسلامی عزّت و افتخار به ارمغان آورد‌ در هنگامه‌ای وارد سی و پنجمین سال استقرار خود می‌شود که به گواه تحلیل‌گران و سیاست‌مداران بزرگ دنیا، سر‌منشا‌ تحولات عظیمی در منطقه و جهان شده و علاوه بر تاثیرات شگرف بین‌المللی‌ به الگویی بی‌بدیل برای ملّت‌های مسلمان نیز تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست در تداوم این عزّت و افتخار مردم خداجو و ولایتمدار استان کرمان با نصب‌العین قراردادن این کلام حضرت امام خامنه‌ای که فرمود، «حضور آگاهانه‌ ملت‌ یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ قدرت‌ لایزال‌ الهی‌ است‌ و موجب شده‌ که‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و توفنده‌ باقی‌ بماند و تا این‌ حضور پرشکوه‌ ادامه‌ دارد دشمن‌ نخواهد توانست‌ سیطره‌ دوباره‌ خود را بر کشور عزیز ایران برقرار کند»، همگام با دیگر هموطنان مسلمان و انقلابی‌ با حضور پرشور و آگاهانه خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر صحنه‌هایی بی‌نظیر از انسجام، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند و بشارت شکست ستمگران و مژده پیروزی و استیلای حکومت عدل اسلامی را به مظلومان و مسلمانان ستم دیدۀ دنیا می‌دهند.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول