اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

فرماندهان پلیس در خط مقدم تعامل با مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت : با رویکرد جامعه محور و مشارکت عمومی می‌توان به امنیت مطلوب در جامعه دست یافت که فرماندهان پلیس در خط مقدم تعامل با مردم هستند.

فرماندهان پلیس در خط مقدم تعامل با مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در دهمین همایش رؤسا و فرماندهان کوپ فرمانده انتظامی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مقوله امنیت و واژه امنیت واژه‌ای است که همواره مورد تأکید دین مبین اسلام و ائمه معصومین (ع) بوده چرا‌که زیرساخت هر جامعه و نظامی امنیت آن جامعه است و در سایه امنیت است که می‌توان به آسایش، رفاه و پیشرفت دست یافت.

وی با اشاره به اینکه اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد آن جامعه متزلزل خواهد بود، افزود: اگر امروز در ایران اسلامی شاهد افتخار و اقتدار هستیم، مرهون همین امنیتی است که در جامعه وجود دارد و خداوند توفیق متولی بودن امنیت را به نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی که در خط مقدم ایجاد امنیت در کشور ما به شمار می‌رود، عنایت کرده است.

این مسئول عنوان کرد: حفظ امنیت و حراست از جامعه مسئولیت بزرگی است که نیاز به فعالیت‌های شبانه‌روزی دارد که نیروی انتظامی این مهم را به نحو احسنت و شایسته انجام می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه امنیت محصول مشترک پلیس و تعامل مثبت با مردم است، گفت: بیشتر توفیقات و موفقیت‌هایی که امروز پلیس به آن دست یافته است، به خاطر تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای است که بین مردم و مجموعه پلیس وجود دارد.

طاهرخانی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برقراری و ایجاد نظم و امنیت جایگاه ویژه‌ای دارد که به صورت عملی و مصداقی این نقش بی‌بدیل پلیس را زیاد دیده‌ایم.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس ترویج امر به معروف و نهی از منکر است که این توفیق را نیز نیروی انتظامی برای خود در نظر گرفته است.

فرصت برنامه‌ریزی برای کاهش جرایم به صورت ویژه‌ای در قزوین به وجود آمده است

این مسئول با اشاره به تعاملات مثبتی که در مجموعه نیروهای مسلح استان قزوین وجود دارد، اظهار داشت: در این استان با توجه به تعامل، هماهنگی، صفا و صمیمیتی که بین مجموعه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و در قالب شورای تأمین وجود دارد، فرصت برنامه‌ریزی برای کاهش جرایم به صورت ویژه‌ای به وجود آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: در عرصه نظم و انضباط اجتماعی در پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس فتا و حتی در جنگ فرهنگی که امروز کشور ما گریبان‌گیر آن است، پلیس نقش ویژه‌ای دارد.

طاهرخانی اضافه کرد: امیدوارم همچنان شاهد حضور مؤثر، مقتدرانه و ارزشمند پلیس در عرصه‌های مختلف جامعه در برقراری و ایجاد نظم و امنیت باشیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه جهاد در نیروی انتظامی، گفت: در باغ شهادت همواره بر روی مشتاقان عرصه شهادت در نیروی انتظامی باز است و همواره شاهد به شهادت رسیدن عزیزان ناجا در عرصه‌های مختلف و در مأموریت‌های متنوع بودیم و هستیم که این توفیق بزرگی برای سربازی در نیروی انتظامی است.

این مسئول ادامه داد: همواره باید خداوند را شاکر باشیم و سجده شکر به جای آوریم که در نظام و جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که خداوند نعمت‌های فراوانی را بر این کشور حاکم کرده است، یکی از این نعمت‌های بزرگ که همواره باید قدردان آن باشیم، امنیت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مردم استان قزوین همراه با دیگر هم‌وطنان خود در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن ماه سال جاری حماسه بزرگ دیگری را رقم زدند.

طاهرخانی بیان کرد: تصور و باور غلط دشمنان قسم خورده نظام بر این بود که مردم به دلیل مشکلات اقتصادی که بر اثر تحریم‌ها بر کشور ما وارد شده است، این بار در راهپیمایی حضور آن چنانی نداشته باشند، اما همه ما شاهد بودیم و دیدیم که مردم با تبعیت از فرمایشات مولا و مقتدای خود مقام معظم رهبری چنان پای میدان آمدند که برای دشمنان نظام غیر قابل باور بود.

وی اضافه کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور ارزشمند خود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام زدند و ارادت و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر بزرگوار انقلاب ثابت کردند و مهر تأیید دیگری بر نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران زدند.

انتهای پیام/77001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول