اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 50 میلیارد ریال تسهیلات از محل ستاد توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان از جذب 50 میلیارد ریالی تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان زنجان از محل ستاد توسعه کشاورزی خبر داد.

جذب 50 میلیارد ریال تسهیلات از محل ستاد توسعه کشاورزی

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه‌های توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جامعه هدف در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بخش اعتبارات ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان مبلغ 87 میلیارد ریال به کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عنایت استاندار و همراهی قابل تقدیر رئیس سازمان جهادکشاورزی و بانک کشاورزی استان زنجان 342 نفر از 590 متقاضی تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی که شامل 57 درصد معرفی‌شدگان به بانک است، موفق به اخذ تسهیلات و اجرای طرح‌های اشتغالزایی شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 50 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی در سطح استان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است، افزود: سرانه تسهیلات پرداختی به ازای هر مددجو 100 تا 200 میلیون ریال است.

لازم به ذکر است، به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان عمده طرح‌هایی که در این زمینه اجرا شده است، مرتبط با بخش کشاورزی از قبیل زنبورداری، پرورش قارچ، زراعت و باغبانی و ... است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول