اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تاکید کرد

گسترش فضاهای درختکاری شده در مسیر راور برای بهره‌مندی مسافران

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: با توجه به قرار گرفتن راور کاشت درخت در مسیر زائران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به‌جا است تا نسبت به گسترش فضاهای درختکاری شده در این مسیر مسافران عبوری بتوانند از این اماکن بهره‌مند شوند.

گسترش فضاهای درختکاری شده در مسیر راور برای بهره‌مندی مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در آیین روز درختکاری درخت را زیباترین و مفیدترین نعمات پروردگار دانست و اظهار داشت: از آنجا که درختان بخش عظیمی از مایحتاج انسان و دیگر موجودات زنده را تامین می‌کند و با توجه به اینکه هر درختی متعلق به افراد جامعه است، به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: باید هر یک از افراد جامعه ایران اسلامی تلاش کنند تا در این فرصت به دست آمده نسبت به کاشت نهال اقدام کنند تا خدمتی ارزنده انجام پذیرد و دیگران بتوانند از این خدمت ما در آینده بهره‌مند شوند.

شریفی بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان راور در حاشیه کویر لوت و در مسیر زائران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به‌جا است تا با کاشت درخت نسبت به گسترش فضاهای درختکاری شده و گسترش جنگل در این مسیر اقدام شود تا مسافران عبوری از این شهر بتوانند از این اماکن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب هم مردم را به این مهم توصیه  و ایشان خود در روز درختکاری نسبت به کاشت درخت اقدام می‌کنند، پس بر مردم ایران اسلامی لازم است که در هر نقطه که امکان دارد به کاشت درخت اقدام کنند تا از نابودی و فراموشی جنگل‌ها جلوگیری شود.

در این مراسم تعداد 100 اصله نهال در محل بلوار منابع طبیعی به دست مسئولان کاشته شد و حدود 4 هزار اصله نهال از نوع کاج، سرو، اقاقیا و ارغوان تا پایان این هفته در بین مراجعان در محل منابع طبیعی شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/80012/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول