اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد

توجه به ظرفیت‌های بومی در مباحث گردشگری نوروزی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: در مباحث گردشگری نوروزی باید به ظرفیت‌های بومی و محلی هر استان توجه شود.

توجه به ظرفیت‌های بومی در مباحث گردشگری نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جلسه کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آذربایجان غربی اظهار داشت: تمام نهادها باید همکاری لازم برای استفاده از ظرفیت‌های نوروز در معرفی استان را به کار گیرند.

وی افزود: در مقوله گردشگری نوروزی توجه ویژه‌ای به مسافران می‌شود در حالی که در این میان شهروندان مقیم از دیده‌ها پنهان می‌مانند و توجه خاصی به آن‌ها نمی‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه مردم بومی مناطق برای استفاده از ظرفیت‌های نوروز، خاطرنشان کرد: سازمان‌های دخیل در امر گردشگری باید تلاش خود را برای بهره‌مندی مردم بومی از برنامه‌ها و توانمندی‌های هر منطقه به کار گیرند.

وی همچنین ابراز داشت: گردشگری داخل استانی از دیگر مواردی است که در برنامه‌های نوروز به آن توجه چندانی نمی‌شود در حالی که این برنامه باید یکی از محوری‌ترین طرح‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشد.

جلال‌زاده در خصوص توجه به تبلیغات محیطی نوروز، گفت: برپایی نمایشگاه‌ها و تورهای نوروزی می‌تواند زمینه بهره‌مندی مردم از زیبایی‌های طبیعی را فراهم سازد اما در این میان باید توجه ویژه‌ای به بحث تبلیغات محیطی به خصوص مبادی ورودی شهرها شود.

وی اذعان داشت: روستاگردی از دیگر برنامه‌های مهم در بحث گردشگری است که در این رابطه باید توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های آذربایجان ‌غربی و به خصوص برخی شهرهای ویژه این استان شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: انجام صحیح صله ارحام و انجام فعالیت‌های مناسب فرهنگی در محیط شهرها می‌تواند زمینه ساز جذب گردشگر به استان‌ها شود.

انتهای پیام/61003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول