اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری خراسان جنوبی:

قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در اولویت کار مجلس است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری خراسان جنوبی گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در اولویت کاری مجلس قرار دارد و بلافاصله پس از اخذ رأی اعتماد وزیر بهداشت عملی می‌شود.

قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در اولویت کار مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامحسین محمودی‌راد امروز در همایش تجلیل از پرستاران شهرستان فردوس اظهار کرد: تا زمانی که با بردن نام پرستار، یاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب(س) در ذهن‌‌ها تجلی شود، نام پرستار بزرگ و فراموش نشدنی است.

وی افزود: پرستاری حرفه‌ای سخت و حساس است که این حرفه مقدس جز با همدلی و مشارکت بین مسئولان و مدیران درمان راه به جایی نمی‌برد و به موفقیت نمی‌رسد.

 رئیس بیمارستان ولی عصر بیرجند و مسئول هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری خراسان جنوبی تصریح کرد: نتایج درمانی در فردوس بسیار مطلوب و بیشتر از حد یک شهرستان عادی است.

 محمودی‌راد با اشاره به اینکه قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پنج سال گذشته توسط مجلس تصویب شده است، یادآور شد: این طرح در اولویت کاری مجلس قرار دارد و بلافاصله پس از اخذ رأی اعتماد وزیر بهداشت، عملی می‌شود.

 وی همچنین به نقش مؤثر پرستاران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از خودگذشتگی و ایثار پرستاران در هشت سال دفاع مقدس ستودنی و به یاد ماندنی است.

 مقام پرستار باید قدر دانسته شود

 فرماندار فردوس نیز با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند پرستاران، افزود: مقام پرستار و کار سخت و حساس وی باید قدر دانسته شود چرا که تنها افرادی که درد و رنج بیماران را تحمل می‌کنند، پرستاران هستند.

 محمدرضا رجبی‌مقدم تصریح کرد: برای ارزش جایگاه پرستار همین بس است که روز ولادت حضرت زینب(س) را روز پرستار نامیده‌اند و این به سبب جانفشانی‌ها و پرستاری‌های زینب(س) در واقعه کربلا است.

 در این مراسم از مجید نقره‌دانی پرستار نمونه کشوری و نیز پرستاران نمونه استانی تجلیل شد.

 انتهای پیام/69007/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول