اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

پذیرایی بیش از 40 بوستان و پارک محله‌ای از میهمانان در روز طبیعت

شهردار بندر بوشهر گفت: 11 پارک ساحلی و بیش از 30 بوستان محله‌ای پذیرای شهروندان در روز طبیعت خواهند بود.

پذیرایی بیش از 40 بوستان و پارک محله‌ای از میهمانان در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید راستی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز طبیعت شهرداری بوشهر تمهیدات لازم را برای پذیرایی از شهروندان و میهمانان نوروزی در بوشهر فراهم کرده است، اظهار داشت: اکیپ‌های ویژه، آتش‌نشان و پارکبانان آماده ارائه خدمات هستند.

وی با بیان اینکه 11 پارک ساحلی و بیش از 30 بوستان محله‌ای پذیرای شهروندان در روز طبیعت خواهند بود، با اشاره به آماده شدن پارک بزرگ لیان، امسال برای میهمانان نوروزی و شهروندان بوشهری، ادامه داد: با استقرار چادر، واحدهای بهداشتی ثابت و سیار، نمازخانه، اورژانس، آتش‌نشانی و تأمین روشنایی محوطه اصلی، این پارک مهیای حضور میهمانان نوروزی و شهروندان در روز طبیعت است.

شهردار بندر بوشهر همچنین از توزیع شش هزار کیسه زباله در بین میهمانان نوروزی و شهروندان خبر داد و افزود: این تعداد کیسه زباله از ساعات ابتدایی روز سیزدهم فروردین در نوار ساحلی و بوستان‌های شهر بوشهر و همچنین در ایستگاه‌های شهرداری در ورودی شهر و میدان شهدای خلیج فارس در نوار ساحلی توزیع خواهد شد.

راستی ضمن تأکید بر حفظ منابع طبیعی خدادادی در بندر بوشهر تصریح کرد: روز طبیعت را همراه با میهمانان نوروزی و شهروندان گرامی بوشهری با احترام گذاشتن به طبیعت و پاکیزه نگه داشتن 15 کیلومتر ساحل بی‌نظیر و زیبای شهر بوشهر گرامی می‌داریم.

وی ابراز داشت: توزیع این کیسه زباله‌ها توسط پارکبانان از پارک سیادت در شمال شهر آغاز و تا پارک لیان در جنوب بوشهر با هدف حفاظت از ساحل دریا و تمیز ماندن فضای سبز انجام خواهد شد.

شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه در بوستان‌های شهر مخازن متعدد زباله تعبیه شده است تا شهروندان زباله‌ها را درون آنها قرار دهند، اذعان داشت: نیروهای ویژه پاکبان به صورت دائمی در طول نوار ساحلی و بوستان‌های شهر حضور دارند و به پاکسازی ساحل و معابر مشغولند.

راستی در خصوص فعالیت خدمات ایمنی و آتش‌نشانی بوشهر اظهار کرد:‌ اکیپ‌های آتش‌نشانی نیز در کمپ شغاب و لیان در بین میهمانان نوروزی حاضر هستند و در سایر بوستان‌ها و نقاط پرتردد و حادثه‌خیز نیز گروه‌های آتش‌نشانی در حال گشت‌زنی خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای سریع‌تر به محل اعزام شوند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول