اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ کرمان:

نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت‌ انتخابات است‌

فرمانده ‌انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در انتخابات است و کارکنان آن حق ندارند از گروه، جریان و فردی حمایت کنند.

نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت‌ انتخابات است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین حفارزاده‌ در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای‌ شهرستان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر دنیا و خاورمیانه در شرایط خاصی قرار دارد و تثبیت، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در گرو انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو افزود: انتخابات شوراها از نزدیک‌ترین تا دورترین نقاط کشور به شکلی درگیر انتخابات هستند.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: این انتخابات وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما را طی چهار سال آینده رقم می‌زند‌ به‌ویژه سال‌جاری که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

وی گفت: ما باید ‌در انتخابات سال‌جاری کاری انجام دهیم که تمام دنیا متوجه شوند چه اندازه به کشورمان اهمیت می‌دهیم، ‌تمام هدف مسئولان حضور حداکثری مردم در انتخابات است و این‌که با شور و شعف و شادی در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: این انتخابات با یکسری تهدیدات از خارج کشور و یکسری تهدیداتی داخل کشور روبه‌رو است، شبکه‌های ماهواره‌ای کارهای تبلیغاتی خود را برای مأیوس کردن مردم در انتخابات و حضور کم‌رنگ‌ پای صندوق‌های رأی آغاز کرده است.

حفارزاده تصریح کرد: عمده تهدیدات داخلی این است که بعضی از گروه‌ها احتمالاً می‌خواهند انتخابات را تحریم کنند و مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

وی عنوان کرد: تهدیدات‌ استانی شامل اقدامات غیرقانونی در روند اجرای انتخابات است که ما بر اساس قانون نیروهای خود را آموزش می‌دهیم.

حفارزاده ادامه داد: ‌نیروی انتظامی حق دخالت در روند و جریان انتخابات را ندارد، نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در انتخابات است و حق ندارد از گروه، جریان و فردی حمایت کند.

انتهای پیام/‌80018/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول