اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر:

9 میلیارد ریال برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار ابهر هزینه شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی ابهر از هزینه 9 میلیارد ریالی برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

9 میلیارد ریال برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار ابهر هزینه شد

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای دهه چهارم فعالیت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اشتغالزایی برای آنها است، اضافه کرد: اشتغالزایی جامعه هدف کمیته امداد به ویژه زنان سرپرست خانوار از اهدافی است که کمیته امداد دنبال می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر اضافه کرد: سال گذشته نیز در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی و همچنین تحقق اهداف این نهاد در زمینه اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار طرح‌های اشتغالزا در رشته‌های مختلف شغلی اجرایی شد. 

داودی افزود: همچنین 209 فقره وام اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار مددجوی ابهری پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در این راستا مبلغ 8 میلیارد و 930 میلیون ریال توسط کمیته امداد ابهر هزینه شد، گفت: طرح‌های مذکور با پرداخت وام‌های کسب و کار خرد، مشاغل خانگی، وام در زمینه خدمات و ... اجرایی شد.

داودی با اشاره به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد ابهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: با توجه به اینکه رابطین فرهنگی نقش تاثیرگذاری در رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان دارند، از همین رو به مناسبت هفته معلم از 150 رابط فرهنگی افتخاری همکار با کمیته امداد ابهر تقدیر شد.

وی به برخی از فعالیت‌های رابطین فرهنگی اشاره کرد و گفت: رابطین فرهنگی با بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد اقدام به ارائه مشاوره‌های تحصیلی به آنها می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر اضافه کرد: رابطین فرهنگی پس از بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در صورت بروز مشکل برای آنها و یا به وجود آمدن افت تحصیلی اقدامات لازم را در زمینه برطرف ساختن مشکلات آنها انجام می‌دهند.

وی به برنامه‌های هفته زن کمیته امداد اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های زیر‌پوشش سرپرست خانم، مجریان طرح‌های اشتغال، برگزاری جشن روز مادر و ... از برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول